خطبه های نمازجمعه کشکوئیه

  • شناسه خبر: 12472
خطبه های نمازجمعه کشکوئیه

خطیب جمعه کشکوئیه: استقبال پرشور بجنوردی‌ها از رهبری نشان از ارادت مردم به ولایت است

خانه » آخرین اخبار » خطبه های نمازجمعه کشکوئیه

به گزارش “خانه خشتی”،محمدمحرابی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کشکوئیه اظهار کرد: استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم کردستان از مقام معظم رهبری نشان از ارادت مردم به ولی فقیه و جایگاه رهبری در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان مردم از ولی فقیه به خوبی پشتیبانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمنان برای تضعیف اعتقادات و باورهای مردم، مردم خراسان شمالی حماسه آفریدند.

نماینده ولی فقیه در کشکوئیه با اشاره به اینکه همه مردم برای استقبال از مقام معظم رهبری در صحنه حضور یافتند، خاطرنشان کرد: مردم با شور و شوق وصف‌ناپذیر اعتقاد به ولایت، امامت و رهبری را نشان دادند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع مردم خراسان شمالی خطوط کلی نظام را در ارتباط با مسائل مختلف داخلی و خارجی اعلام کردند، خاطرنشان کرد: چگونگی عبور از مشکلات جامعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف و مقابله با توطئه‌های دشمنان توسط رهبری در این جمع تبیین شد.

محرابی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۰ مهر ماه سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع) یادآور شد: پاکترین و مقدس‌ترین ازدواج در تاریخ اسلام با ازدواج این دو بزرگوار رقم خورد.

وی بر ضرورت جلوگیری از چشم و همچشمی و زندگی تشریفاتی در ازدواج جوانان تاکید کرد و افزود: باید برای حل مشکلات ازدواج جوانان اقدامات اساسی انجام شود.

وی جوانان را به ازدواج آسان دعوت کرد و گفت: خانواده‌ها نیز باید با فراهم کردن شرایط زندگی آسان برای زوج‌های جوان به آنها کمک کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان