متلاشی شدن باند سارقان خودرو در رفسنجان

  • شناسه خبر: 124325
متلاشی شدن باند سارقان خودرو در رفسنجان

فرمانده انتظامی “رفسنجان” از متلاشی شدن باند سارقان خودرو و دستگیر ۷ نفر اعضای این باند و کشف ۹ دستگاه خودرو توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

خانه » حوادث » متلاشی شدن باند سارقان خودرو در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ “نصرالله عباسی” در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع واصله به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه تعدادی افراد به‌صورت باندی اقدام به سرقت خودروهای مدل‌بالا از استان‌های تهران و البرز می‌نمایند و در رفسنجان و کرمان خودروهای تصادفی را خریداری و سپس اقدام به جایگزینی شماره‌های موتور و شاسی آن‌ها می‌نمایند موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران تجسس پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان سرنخ‌هایی را در خصوص شناسایی اعضا این باند به دست آوردند و به‌صورت نامحسوس آن‌ها را زیر نظر قراردادند.

سرهنگ عباسی گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از شناسایی و صحت اطمینان از موضوع با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات ضربتی وارد عمل و تعداد ۷ نفر از اعضا این باند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده‌اند اما با ارائه مدارک و شواهد و بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس لب به اعتراف گشودند و به سرقت ۹ دستگاه خودرو معترف شدند.

عباسی در خصوص سرقت خودروها توسط سارقان گفت: متهمان خودروهای مدل‌بالای ایرانی و خارجی را از استان‌های البرز، تهران سرقت می‌کردند و در استان کرمان خودروهای تصادفی هم مدل آن‌ها را خریداری و با شگردهای خاصی اقدام به جایگزینی شماره‌های شاسی و موتور آن‌ها می‌نمودند و سپس به شهروندان می‌فروختند.

این مقام مسئول افزود: متهمان همگی با قرار مناسب روانه زندان شدند و اقدامات پلیس در خصوص استرداد خودروهای مسروقه به مالکان آن‌ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان به آن‌ها توصیه کرد: در صورت خرید خودرو حتماً از بنگاه‌های که جواز کسب دارند با قولنامه قانونی خریداری نمایید و از خرید خودرو از افراد غریبه با قولنامه عادی خودداری نمایید.

برچسب ها:
باند سرقت در رفسنجان سرقت در رفسنجان سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان متلاشی شدن باند شرقت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان