خانواده مهم‌ترین رکن در نظام اسلامی است

  • شناسه خبر: 124318
خانواده مهم‌ترین رکن در نظام اسلامی است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی “رفسنجان ” گفت: خانواده در جایگاه مهم‌ترین رکن در نظام اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خانه » فرهنگی مذهبی » خانواده مهم‌ترین رکن در نظام اسلامی است

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، پاسدار “حسن نظری ” در جلسه محفل انس با قرآن موسسه امام حسن مجتبی (ع) که با حضور خانم‌های فعال قرآنی واقع در محله صادق‌آباد این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: خانواده به‌عنوان اساسی‌ترین رکن است که جامعه را می‌سازد و باتربیت صحیح فرزندان، جامعه آینده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: مردان وزنانی که به اصول اخلاقی پایبند نیستند معضلی برای جامعه می‌باشند و بنیادهای خانواده را چه در بزهکاری و چه در بزه دیدگی از هم می‌پاشند.

نظری در ادامه با اشاره به مسئله حجاب که بعضی آن را محدودیت می‌دانند افزود: اگر افراد بدانند که رعایت حجاب چه قدر مفید است و امنیت اجتماعی و روانی آنان را حفظ می‌نماید مشتاقانه این امر را می‌پذیرفتند.

معاون اجتماعی پلیس رفسنجان در پایان حجاب اسلامی را یک تبلیغ در جامعه دانست و افزود: فرد باحجاب تبلیغ‌کننده ارزش‌ها و رسالت‌های دین خویش هست و مسئله حجاب یک مسئله فردی نیست بلکه به دلیل حضور فرد در جامعه یک مسئله اجتماعی است.

گفتنی است در پایان این مراسم بیست جلد کلام‌الله مجید از طرف معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان به این موسسه اهدا شد.

برچسب ها:
پاسدار حسن نظری رفسنجان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان