صدور بیش از ۸۰۰ پروانه مسکونی و تجاری در سال ۹۵

  • شناسه خبر: 124007
صدور بیش از ۸۰۰ پروانه مسکونی و تجاری در سال ۹۵

شهردار منطقه دو از صدور بیش از ۸۰۰ پروانه مسکونی و تجاری در سطح منطقه دو شهری طی سال گذشته خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » صدور بیش از ۸۰۰ پروانه مسکونی و تجاری در سال ۹۵

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، جهانگیر ملکی با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته به ترتیب ۶۴۱ و ۷۲ پروانه مسکونی و تجاری در منطقه دو شهری صادر شده و اقدامات مربوط به صدور ۸۹ پروانه مشترک مسکونی و تجاری توسط معاونت شهرسازی انجام گرفته است.

وی از تمدید، توسعه و اصلاح بیش از ۵۴۰ پروانه صادر شده در سطح منطقه دو شهری خبر داد و اظهار کرد: عملیات صدور و تمدید پروانه ساختمانی برای کلیه واحدهای تجاری و مسکونی در شهرداری منطقه دو توسط معاونت شهرسازی انجام می شود.

ملکی در ادامه با اشاره به فعالیت معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه دو، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه دو شهری شناسایی و متوقف گردید.

شهردار منطقه دو به جمع آوری بیش از ۴۰۰ تابلوی غیرمجاز نصب شده در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته ۳۳ مغازه و واحد تجاری متخلف در سطح منطقه دو پلمپ شده است.

وی با بیان اینکه برخورد جدی با عاملین سدمعبر همواره در دستور کار شهرداری قرار دارد، یادآور شد: در سال گذشته بیش از ۴۷۰ اخطار سدمعبر به مغازه داران و کارگاه های متخلف ارائه گردیده است.

ملکی خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ بیش از ۱۱۰۰ اخطار کتبی برای جلوگیری از رهاسازی زباله توسط مغازه داران، فاضلاب، سدمعبر و نخاله های ساختمانی صادر شده است.

برچسب ها:
پروانه مسکونی تجاری جهانگیر ملکی شهردار منطقه دو شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان