تقدیر منابع طبیعی رفسنجان از فرمانده انتظامی+ عکس

  • شناسه خبر: 123675
تقدیر منابع طبیعی رفسنجان از فرمانده انتظامی+ عکس

جلسه تقدیر و تشکر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان در منابع طبیعی برگزار شد.

خانه » اجتماعی » تقدیر منابع طبیعی رفسنجان از فرمانده انتظامی+ عکس

به گزارش خانه خشتی ؛ جلسه تقدیر و تشکر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان از سوی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان برای همکاری در رفع تصرفات و بحث مدیریت چرای دام برگزار شد.

مسعود حیدری پور رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان ضمن تشکر و قدر دانی از همکاری نیروی انتظامی و شرکت تعاونی فراگیر بهره برداران منابع طبیعی بیان کرد: مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی با همکاری و مساعدت نیروهای انتظامی توانست در بحث مدیریت چرای دام و همچنین تمامی رفع تصرفات با اقتدار عمل کند.

وی جلوگیری بموقع از بروز جرم را حضور بموقع نیروهای انتظامی در کنار مأموورین پاسگاه ویژه منابع طبیعی دانست و ابراز امیدواری کرد این همکاری ها ادامه داشته باشد و از تخریب و تصرف منابع طبیعی جلوگیری بعمل آید.

سرهنگ عباسی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: اداره منابع طبیعی با توجه به مدیریت خوب مسئولین با اقتدار وارد عمل می شود و در حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی تلاش کردهاست.

وی حضور نیروی انظامی در کنار نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی را ضروری دانست و گفت: این موضوع باعث دلگرمی نیروها خواهد شد.

سرهنگ عباسی عنوان کرد: در عرصه خدمتگذاری فرصت برای همه وجود دارد و باید قدردان فرصتها بود و از فرصتها بیشترین بهره رابرد.

در پایان از جناب سرهنگ عباسی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان، جناب سروان عباس حاجی زاده فرمانده پاسگاه انتظامی سرچشمه، ستوان یکم حسین امینی زاده فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان و مهدی آبادیان فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی رفسنجان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

برچسب ها:
تقدیر رفع تصرفات فرمانده انتظامی رفسنجان منابع طبیعی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان