آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات در رفسنجان

  • شناسه خبر: 123366
آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات در رفسنجان

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: تأمین نظم و امنیت انتخابات مهم‌ترین رسالت پلیس در برگزاری انتخابات است.

خانه » اجتماعی » آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ نصرالله عباسی اظهار داشت:یکی از راه‌های اساسی از بین بردن توطئه‌های استکبار جهانی شرکت در انتخابات و پاسخ‌های دندان‌شکن ملت به دشمن با حضور حداکثری در این رفراندوم بزرگ است.
فرمانده انتظامی رفسنجان بابیان این‌که، مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه جهانی است، افزود: از مهم‌ترین اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی تأمین امنیت انتخابات برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است.
سرهنگ عباسی ، خاطرنشان کرد: پلیس با پیش‌بینی وضعیت امنیتی انتخابات اقدامات پیشگیرانه را در سطح شهرستان رفسنجان به کار گرفته است تا مردم ولایتمدار رفسنجان بااحساس امنیت بالا و با حضوری حداکثری بتوانند نامزد اصلح خود را انتخاب کنند.
سرهنگ عباسی ، تصریح کرد: برای تأمین امنیت و آرامش روانی مردم در ایام تبلیغات کاندیداها، پلیس با همکاری دستگاه قضائی با کاروان‌های تبلیغاتی که موجب اخلال در نظم عمومی و آسایش و آرامش مردم و همچنین آمدوشد می‌شوند برابر قانون برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی رفسنجان  در خاتمه از آمادگی صددرصدی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات در شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی برای تمامی مراحل انتخابات تا پایان شمارش آری و اعلام نتایج انتخابات برنامه‌ریزی منسجمی انجام داده است و تمامی فعالیت‌ها بر اساس برنامه‌ای جامع صورت می‌گیرد.

برچسب ها:
امنیت انتخابات انتخابات در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان