پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

سند خفت بار ۲۰۳۰ با امضای معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد / افشای این سند توسط مرجع بیدار رهبری شد

آمادگی فرهنگی، اجتماعی و آمادگی تکنولوژی عوامل زمینه ساز ظهورامام زمان (عج) است
امام جمعه رفسنجان به عوامل زمینه سازی ظهور اشاره کرد و گفت: آیت الله مکارم شیرازی این عوامل را آمادگی فکری و فرهنگی، آمادگی های اجتماعی و آمادگی تکنولوژی و ارتباطات عنوان کرده است.
به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان اظهار کرد: وظیفه همه ما در عصر غیبت صبر است در عصر غیبت صبر بر فراق، وظیفه شیعیان است.
وی افزود:  دو نوع انتظار تکوینی و انتظار تشریعی ( توام با علم و عمل ) داریم که انتظار تشریعی از وظایف ما شیعیان است.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: انقطاع هم از وظایف عصر غیبت است لذا ظهور محقق نمی شود مگر بعد ازمأیوس شدن مردم و منظور این است که بشر تا زمانی که چشم امید به قدرتهای غیر الهی داشته باشد عطش مهدی خواهی و عدالت مهدوی در او پدید نمیاید لذا باید عدالت مهدوی را دنبال کنیم.
وی به عوامل زمینه سازی ظهور اشاره کرد و افزود: آیت الله مکارم شیرازی این عوامل را آمادگی فکری و فرهنگی ، امادگی های اجتماعی و آمادگی تکنولوژی و ارتباطات عنوان کرده است.
رمضانی پور خاطرنشان کرد: گاهی گفته می شود این تکنولوژی ها در زمان ظهور از کار می افتد لذا چه دلیل و مدرکی برای این گفتار وجود دارد چه بسا از مقدمات ظهور حضرت این تکنولوژی ها باشد.
وی وقف در راستای امام زمان (عج) را یکی از مهمترین توجهات به آن امام همام دانست و خاطرنشان کرد: افراد در راستای اهداف متعالی امام زمان(عج) که ایجاد عدالت است سرمایه گذاری کنند، بنیاد فرهنگی مهدی موعود در جای جای ایران وجود دارد اما کم است و توجه مان  را بیشتر کنیم.
حجت الاسلام رمضانی پور به نزدیک شدن به انتخابات اشاره کرد و گفت: صبر و بردباری در سیاست و مدیریت مهم است و امام علی (ع)فرمودند هرکس آرزوی ریاست در سر داشته باشد باید رنج سیاست را تحمل کند چون مسئولیت و سیاست همیشه با تمجید و تعریف همراه نیست بلکه بیش از هر کس دیگری در معرض انتقادات ، جو سازی، دشمنی ها و … است.
وی در رابطه با شاخص های موفقیت یک مدیر در جامعه صبر و شکیبایی و حلم و بردباری را عنوان کرد و گفت: امام علی (ع) فرمود ” تحمل و خویشتن داری زیور سیاست محسوب می شود ” و اساس تقوا ترک شهوتهای نفسانی و ثروت، مال دنیا و … است پس یک مدیر باید بتواند شهوات خود را کنترل کند و با تقوا باشد.
رمضانی پور بیان کرد: امام علی (ع) فرمود” نرمش و مدارا نیز از ویژگیهای یک مدیر باید باشد ” و در جایی دیگر می فرمایند” مدارا کردن کلید کامیابی است، نرمش به خرج دادن سرآمد سیاست هر فرد و مدیر محسوب می شود”، امام کاظم (ع) نیز می فرماید” مدارا نمودن نیمی از زندگی را تشکیل می دهد”.
وی گفت: در فضاهای مجازی برخی نامزدهای انتخاباتی اتهام ها و تهدیداتی را علیه یکدیگر ارایه می دهند که این تهدیدها که برخی نامزدها می گویند برای مردم معنا و مفهومی ندارد و اساسی ندارد.
رمضانی پور بیان کرد: در خصوص انتخابات و انتخاب فرد اصلح به ویژگیهای کاندیداها توجه شود اینکه  نسبت به مبانی و ارزشهای اسلام، انقلاب و اهداف ملت در عمل پایبند باشد، با مردم صمیمی باشد و در عمل خدمتگذار، استکبار ستیز و شجاع باشد، ساده زیست باشد و از اشرافی گری خود و اطرافیان پرهیز کند، امانتدار باشد، پاکدست و به دور از فساد باشد صادق و روراست باشد چه در ریاست جمهوری و چه در شوراها.
وی به روز ۱۷ اردیبهشت بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: سال گذشته توسط بسیج در رفسنجان ۱۵ میلیاردریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت و  اشتغالزایی شده است.
وی به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و گفت: این سند خفت بار و ذلت بارِ فاجعه فرهنگی ۲۰۳۰ را یونسکو در سال ۲۰۱۵ برای ما تصویب کرد در سال گذشته دولت ایران آن را به امضای معاون اول می رساند و ابلاغ می کند.
رمضانی پور گفت: افشای این سند توسط یک مرجع بیدار (رهبر حکیم وفرزانه انقلاب ) انجام شد  که هم مقابله کردند که ۱۷ هدف اصلی و ۱۶۹ هدف ویژه در این سند وجود دارد که نمونه هایی از این سند را عنوان می کنم ، حذف دروس دینی و ساعات تعلیمات دینی در مدارس و دانشگاهها، آموزش در دانشگاهها و مدارس طبق اهداف غربی ها باشد، تخریب بنیان خانواده از دیگر اهداف این سند است  چون در رابطه با زن و مرد به جای عدالت بین آنها برابری بین زن و مرد  را دوست دارند ایجاد شود،  از مقطع ابتدایی برای دانش آموزان مسایل زناشویی در کتب ها میاید که این سند از اساس مشکل دارد.

خروج از نسخه موبایل