رقیب هراسی حق الناس و ظلم است / سند ۲۰۳۰ یک فاجعه فرهنگی است

  • شناسه خبر: 123052
رقیب هراسی حق الناس و ظلم است / سند ۲۰۳۰ یک فاجعه فرهنگی است

امام جمعه رفسنجان گفت:در مناظرات و سخنرانی های نامزد رقیب هراسی را می بینیم این حق الناس است که جریان را امنیتی و قضایی جلوه دهند اینها ظلم است و الان در تبلیغات مشهود است.

خانه » اجتماعی » رقیب هراسی حق الناس و ظلم است / سند ۲۰۳۰ یک فاجعه فرهنگی است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با اشاره به ضرورت حضور در انتخابات با آگاهی کامل اظهار داشت: انتخابات یک حق محسوب می باشد و از دو جهت منتخبین و انتخاب کنندگان حق الناس است، مردم برای منتخب اعتبار ایجاد می کنند و برای او مسئولیت ایجاد می کنند.

وی افزود: به فرموده امام علی(ع) خداوند حقوق بندگانش را بر حقوق خویش تقدم داده است شایسته است انچه که واقعیت است هم در بحث تبلیغات انتخاباتی هم زمان برگزاری انتخابات اتفاق افتد و نباید زمینه ای فراهم شود که شائبه ای ایجاد شود وحقی زیر پا گذاشته شود.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: ریاست جمهوری و شوراها مقام های دنیایی هستند و حق الله و حق الناس مربوز به اخرت است انسان عاقل اخرت خود را به دنیای خود ضایع نمی کند شایسته است که همه دقت کنند.

امام جمعه رفسنجان رقیب هراسی را در جریان تبلیغات انتخاباتی حق الناس و ظلم به مردم دانست و گفت: در مناظرات و سخنرانی های نامزد رقیب هراسی را می بینیم این حق الناس است که جریان را امنیتی و قضایی جلوه دهند اینها ظلم است و الان در تبلیغات مشهود است.

وی افزود: در برخی موارد دیده شده که به افراد وعده ها دروغین و استخدام داده شد درحالیکه وعده دروغ دادن در جریان انتخابات مردم را از نظام ناامید می کند

رمضانی پور در ادامه به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع فرهنگیان اشاره کرد و سند ۲۰۳۰ که در فرمایشات ایشان امده است را یک فاجعه فرهنگی دانست و بیان داشت: متاسفانه دولت پنهان کاری کرده و بدون کسب مجوز از مراجع قانونی عمل کرده است.

وی تصریح کرد: بر طبق این سند بساط اسلام و مسائل مدهبی و دینی از آموزش و پوروش ما برچیده می شود در حالیکه می خواستیم مدارس مذهبی تر شود و متاسفانه دولت این موضوع را ابلاغ کرده و حتیدر برخی مدارس از جمله در رفسنجان اجرا شد و ساعاتی از ساعات دینی دانش آموزان کاسته شده است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: این خوب نبود که رهبری وارد شوند و بخواهد جلوی این خیانت را بگیرد، دولتی که بخواهد کاری خودسر انجام دهد خودش ضرر می کند.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی و شورای انقلاب فرهنگی باید نظارت و هوشمندی داشته باشند که باز دوباره پنهان کاری صورت نگیرد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات رقیب هراسی سند2030
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان