بهره برداری از ۷ طرح در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان

  • شناسه خبر: 122409
بهره برداری از ۷ طرح در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان

با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و جمعی از مسئولین، در آخرین روز از هفته سلامت، ۷ طرح در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان به بهره برداری رسید.

خانه » پزشکی و سلامت » بهره برداری از ۷ طرح در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ رییس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان در مراسم افتتاح این طرح ها اظهار کرد: اگر همکاری و مساعدت مردم با دولت باشد کارها بیشتر جلو می روند و خوشحالیم جمع خیرین را در خانواده بزرگ بیمارستان داریم.

دکتر”علی مظفری” درباره طرحهای مورد بهره برداری اظهار کرد: بازسازی بخش مغز و اعصاب با زیربنای ۶۰۰ متر و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت و خرید تجهیزات، بخش لنژری یا رخشتورخانه که بخشی بود که در ۳۰ سال گذشته وضعیت نامناسبی از نظر فضای فیزیکی داشت که امروز با زیربنای ۲۹۰ متر و هزینه ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد و بخش خصوصی نیز ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کرده و دستگاه شستشوی لباس خریده است.


وی ادامه داد: بخش آندوسکوپی با زیربنای ۹۸ متر با هزینه ۵۰ میلیون تومان، اکسیل لب با زیربنای ۶۰۰ متر و هزینه ۴۵۰ میلیون تومان، بخش n.i.c.u با زیربنای ۲۲۰ متر و هزینه ۲۷۰ میلیون تومان، بانک خون با زیربنای ۳۸ متر و هزینه ۴۰ میلیون تومان، پاویون بخش خانمها با زیربنای ۱۳۰ متر و هزینه ۶۵ میلیون تومان از دیگر بخش هایی هستند که امروز مورد بهره برداری قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: مجموعا یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان برای افتتاح این طرحها هزینه شده است.
رییس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان همچنین گفت: امروز کلنگ تخریب دو بخش جراحی داخلی زنان و مردان و راهروهای منتهی به این دوبخش بدست خیر محترم آقای محمدی شروع شد و با قرارداد با دو پیمانکار امیدواریم بتوانیم ظرف ۳ ماه آینده در هفته دولت بهره برداری از این بخشها را داشته باشیم.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان