امام جمعه رفسنجان:

دولتی کارآمد و انقلابی می تواند نشاط را در جامعه ایجاد کند

  • شناسه خبر: 122390
دولتی کارآمد و انقلابی می تواند نشاط را در جامعه ایجاد کند

امام جمعه رفسنجان گفت: در انتخاب دولتها هم باید دقت کرد زیرا دولت کارامد و فعال با داشتن روحیه انقلابی و جهادی می تواند نشاط را درجامعه ایجاد کند.

خانه » سیاسی » دولتی کارآمد و انقلابی می تواند نشاط را در جامعه ایجاد کند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضان پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با دعوت همگان به تقوای الهی و رعایت نظم و حدودو مقررات و اصلاح ذات البین اظهار داشت: ازدواج امری مقدس دردین مبین اسلام است و جوانان بهتر است با رعایت حال والدین و کسب اجازه از انها به ازدواج بپردازند تا مشکلاتی در اینده دامنگیر انها نباشد.

وی با تبریک اعیاد ماه شعبان بیان داشت: امید است که مردم دیندار از روزه داری و مناجات را در ماه شعبان که ماه پیامبر است بهره مند شوند.

رمضانی پور بیان کرد: تولد امام حسین به روز پاسدار نام دارد لذا به فرموده امام راحل ارزش پاسدارانی که برای خداخدمت میکنند از عبادت بالاتر است.

امام جمعه رفسنجان به روز شوراها اشاره کرد و گفت: در دوره چند سال اخیر این شوراها در روستاها و شهرها خدمات و فعالیتهای شایسته ای برای مردم انجام دادند و امید که شوراهای اینده نیز کمک های بسزایی به مردم ارایه دهند لذا انتخاب شما علاوه بر انتخاب فرد متدین و صادق فردی انتخاب کنید که کارامد باشد.

وی به روز معلم اشاره کرد و گفت: معلمان باید با شوق و توانمندی به این مقام و جایگاه انگیزه داشته باشند و در تربیت فرزندان مردم سربلند بیرون ایند زیرا فرزندان امانتهای مردم در دست انها هستند.

امام جمعه رفسنجان روز جهانی کار و کارگر را به قشر کارگران تبریک گفت و خاطرنشان کرد: ارتباط تنگاتنگ کار با شعار سال که هم کارفرمایان و تولیدکنندگان تناسب خوبی دارد رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند تولید بای باکیفیت صورت گیرد تا ما را از واردات کالاهای خارجی مستغنی کند.

وی ادامه داد: لوازم و ملزومات زندگی مردم را از خارج وارد نکنیم و مردم و دولتمردان و نظام اسلامی وظیفه دارند از کارگر و تولیدات حمایت کنند ، صنعت باید پویا باشد نه اینکه بیحالی و تنبلی ایجاد کند.

رمضانی پور تصرح کرد: آمار ایجاد اشتغال بر اساس ارایه تسهیلات است سرمایه گذاران با هزینه ای میتوانند چندین نفر را به کار گیرند.  دولت باید موانع و مزاحمت ها را کم کند و نقش حمایتی داشته بتشد تا اشتغال در جامعه پویا و با انگیزه صورت گیرد.

وی به استفاده از تولید داخلی را ضروری برشمرد و بیان داشت: به گفته رهبر فرزانه انقلاب مصرف کالاهای خارجی مشابه ایرانی باید ضد ارزش محسوب شود و در نظر مردم کالای خارجی ارزشی نداشته باشد و شوق و ذوق به کالای خارجی نداشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: در انتخاب دولتها هم باید دقت کرد زیرا دولت کارامد و فعال با داشتن روحیه انقلابی و جهادی می تواند نشاط را درجامعه ایجاد کند.

وی افزود:  در مورد انتخابات رهبر انقلاب فرمودند نامزدها به مردم قول دهند که نگاهشان به مردم است اگر در گفتارشان جدیتی نباشد انتخابشان نکنید زیرا چهارسال مدیریت کشور به دست منتخب مردم سپرده می شود.

رمضانی پور گفت: اخلاق انتخاباتی باید رعایت شود برخی با واژه ها و مفاهیم ارزشی و قصد جمع کردن  چند رای در حال بازی هستند  که حق ندارند اینکار را بکنند مبنای تبلیغات در انتخابات باید اگاهی بخش باشد نه هیاهو و جنجال افرین.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمود درپاسخ به القا دو قطبی,  یک زمانی با ثبت نامهایی که صورت گرفت امکان داشت  اما شورای نگهبان به وظیفه اش خوب عمل کرد و ان خوف دو قطبی شدن جامعه خطرش برطرف شد الان این شش نفر حق ندارند کشور را به دو قطبی  شدن تهدید کنند  .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان دولت انقلابی دولت کارآمد نشاط
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان