کمیساریای عالی پناهندگان در حاشیه افتتاح مرکز بهداشت پیامبر اعظم(ص) رفسنجان مطرح کرد :

ایران تنها کشوری است که بین پناهندگان و شهروندان خود تبعیض قائل نمی شود

  • شناسه خبر: 122180
ایران تنها کشوری است که بین پناهندگان و شهروندان خود تبعیض قائل نمی شود

کمیساریای عالی پناهندگان گفت: دولت ایران یک دولتی است بین کسانیکه در کشورش میهمان هستند و شهروندان خود تبعیض قائل نمی شود.

خانه » اجتماعی » ایران تنها کشوری است که بین پناهندگان و شهروندان خود تبعیض قائل نمی شود

به گزارش خانه خشتی ؛ اگنست موکانتولی کمیساریای عالی پناهندگان ، در حاشیه افتتاح مرکز بهداشت پیامبر اعظم(ص) ویژه اتباع در رفسنجان ضمن تشکر از مسئولین این شهرستان اظهار داشت :به عنوان کسی که سالها خارج از ایران در کشور دیگر کار کرده ام دولت ایران یک دولتی است بین کسانیکه در کشورش میهمان هستند و شهروندان خود  تبعیض قائل نمی شود.
وی افزود :این دستاوردها باعث می شود به سلامت افراد جامعه  برسیم در زمنیه های اموزشی هم دولت خیلی کمک کرده است به عنوان کسانیکه در کمیساریای کار می کنیم می توانیم قلبا تایید کنیم که کمکی که ما از طرف کمیساریای برای هر پروژه ای که در ایران می دهیم در مقایسه با کمک دولت ایران ناچیز است .
اگنست بیان داشت :دولت ایران همیشه حامی است ایران یکی از بهترین و تنها کشوری است که جمعیت پناهنده ای که در ان زندگی می کنند اعم از مدرک دارند یا ندارند به بهترین نحو ممکن با انها برخورد می شود و هیچ تبعیضی قائل نمی شوند و بهترین شرایط را دریافت می کنند .
وی تصریح کرد :این یک حقیقت است که ایران هیچوقت گله نکرده و همیشه حمایت کننده بوده است در کشورهای  اروپایی در برابر گروه پناهنده  همیشه شکایت و گله داشتند اما دولت ایران که ۴۰ ساله میزبان پناهنده ها است هیچوقت هیچ شکایتی نداشته است .


اگنست اذعان داشت :این ساختمان با بودجه داخلی خود وزارت بهداشت به خاطر جمعیت پناهندگان گسترش پیدا کرده است و این جای تقدیر و تشکر دارد .
وی افزود :ما در کنار دولت ایران و اتباع سعی می کنیم از کشورهای اهداکننده کمک مالی ،بیشترین بودجه برای پروژه های بیشتر در ایران را دریافت کنیم .
وی به  بحث اموزش وبهداشت اشاره داشت و گفت :رعایت اموزش و بهداشت به جامعه سالم منتهی می شود امیدواریم به سیاستهای در حال اجرا در کشورهای مختلف بهترین کارها را بتوانیم انجام بدهیم و نیازها را پوشش بدهیم و درنهایت به اهداف اصلی خود برسیم .
اگنست بیان داشت :ما به عنوان کمیساریای از پروژه های ایران دفاع می کنیم وسعی می کنیم برای پروژه های داخل ایران بودجه جذب کنیم.

برچسب ها:
ایران پناهندگان کمیساریای عالی پناهندگان در حاشیه افتتاح مرکز بهداشت پیامبر اعظم(ص) رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان