پیاده روی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مناسبت هفته سلامت / تصاویر

  • شناسه خبر: 122101
پیاده روی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مناسبت هفته سلامت / تصاویر

رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان صبح امروز به مناسبت هفته سلامت پیاده روی کردند.

خانه » پزشکی و سلامت » پیاده روی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مناسبت هفته سلامت / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ دکتر اسماعلیی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این همایش پیادروی ضمن تاکید بر شعار امسال “زندگی سالم با نشاط و امید “اظهار داشت :فعالیت ورزشی منظم یکی از روشهایی است که افراد می توانند سلامت خود را حفظ کنند ورزش علاوه بر سلامت بر روی عملکرد دیگر بدن اثر مطلوب دارد .

وی افزود :دو سوم جمعیت شهری ما افزایش وزن دارند علت اصلی ان افزایش مصرف مواد خوراکی است در کنار ان بی تحرکی است .

دکتر اسماعیلی بیان داشت :خانمها بیشتر به ورزش نیازمند هستند ورزش صحبگاهی تداومش بیشتر است بعد از خوردن غذای سنیگن نباید ورزش کرد ۱۵۰ دقیقه ورزش در روز نیازمند یک فرد است .

وی تصریح کرد :بهترین ورزشها ورزشهای پیادروی می باشد ،فعالیت ورزشی منظم یکی از عوامل کاهش استرس می باشد در کل علوم پزشکی افزایش طول عمر و افزایش  کیفیت زندگی مردم هدف است .

دکتر اسماعیلی بیان داشت :بیمارستانها و ساخت سازهای عظیمی در بخش های ویژه درمانی صورت گرفت در حوزه مسائل بهداشتی گامهای بسیار بلندی برداشته شده است نظام بهداشتی کشور همراه با نیازهای جامعه تغییرات شگرفی داشته است .

وی افزود :حمایت پزشکان متخصص در مناطق محروم ،اقدامات خوبی در طول دوره ۴ ساله دولت صورت گرفته است بیش از ۱۱ میلیون مردم ایرانی دفترچه بیمه دریافت کردند .

دکتر اسماعیلی اذعان داشت :این دولت به طور خاص به سلامت مردم سرمایه گذاری عظیمی کرده است برخلاف حرفهایی که بیرون زده می شود اینجور نبوده که  بین ۳۰ تا ۳۵ درصد کل اعتبارات در حوزه هزینه شده است .

وی افزود :از افتخارات این نظام و دولت است و خواسته رهبر معظم هم این است که به سلامت مردم توجه شود فراموش نکنیم که بیماران سرطانی به چه فلاکتی می بایست داروهای خود را تامین می کردند هزنیه های کمرشکن بیماران سرطانی واقعا فلاکت اور بود که به برکت طرح تحول نظام این مشکل حل شده است .

دکتر اسماعیلی تصریح کرد :ارامش نسبی در حوزه سلامت بر مردم حکمفرما شده است اگر دولتهای قبلی که برخی موارد باعث برکناری وزیری می شد من اطمنیان دارم انچه که در حوزه درمان مردم صورت گرفته است کیفیت زندگی مردم بهتر خواهد شد.

وی بیان داشت :تلاشهای شبانه روزی همکاران در حوزه درمان قابل تقدیر است ارتقای سیستم دانشگاه علوم پزشکی یعنی ارتقای جامعه می باشد من اصلا نگران نیستم اگر دولتی دیگر سرکار امد در حوزه اجتماعی برنامه ای را حذف کند چراکه سلامت مردم مهم است و برای نتیجه گرفتن ان باید اقدامات را دنبال کنند که همان افزایش ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم می باشد .

دکتر اسماعیلی تصریح کرد :حوزه درمان حوزه ای ای است که به صورت جدی مورد مغفول قرار گرفته بود که در این دولت به ان توجه شده است در حوزه بهداشت و درمان دهان دندان خیلی درخشان عمل کردیم .

 

 

برچسب ها:
پیاده روی دانشگاه علم پزشکی رفسنجان هفته سلامت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان