معاون فرهنگی دانشگاه ولیعصر(ع) مطرح کرد:

رفسنجان میزبان سی و دومین جشنواره منطقه ای قرآن و عترت دانشجویان

  • شناسه خبر: 121891
رفسنجان میزبان سی و دومین جشنواره منطقه ای قرآن و عترت دانشجویان

معاون فرهنگی دانشگاه ولیعصر(ع) گفت: سی و دومین مرحله منطقه ای جشنواره قران و عترت دانشجویان ۱۳ الی ۱۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » رفسنجان میزبان سی و دومین جشنواره منطقه ای قرآن و عترت دانشجویان

به گزارش خانه خشتی ؛ مجید فصیحی هرندی صبح امروز در کنفرانس خبری پیرامون برگزاری سی و دومین مرحله منطقه ای جشنواره قران و عترت دانشجویان در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان ضمن اعلام این خبر برپایی این جشنواره را یک رویداد ارزشمند در ابتدای سال ۹۶ برای شهرستان دانست و اظهار داشت:  جشنواره قرآن و عترت یکی از پرمخاطب ترین و متداوم ترین برنامه های جشنواره ای ملی و قرآنی است و چهره های بسیار موفقی را به جامعه قرآنی معرفی نموده است.

وی افزود: شرکت کنندگان در سی و دومین جشنواره منطقه ای قران و عترت دانشجویان مناطق ۷ و ۸ کشور به میزبانی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان از شش استان کرمان ؛ هرمزگان ؛ سیستان و بلوچستان ؛ بوشهر ؛ کهگیلویه و بویر احمد و فارس هستند.

فصیحی هرندی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در رشته های حفظ ۵ و ۱۰ جزء و حفظ کل قران کریم و قرائت به رقابت می پردازند.

دبیر برگزاری سی و دومین جشنواره منطقه ای قران و عترت دانشجویان به میزبانی دانشگاه لیعصر(عج) رفسنجان بیان داشت: برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره شش کمیته هماهنگی و روابط عمومی ؛ علمی ؛ فرهنگی ؛ پشتیبانی؛ نظارت و ارزیابی و کمیته دانشجویی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: از ۱۹۷ ثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواه ۴۸ اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شدند.

این مسئول با بیان اینکه این مسابقات توسط داوران ملی قضاوت می شوند خاطر نشان کرد: اساتید محترم آقایان سید جواد حسینی قاری بین المللی داور صوت؛ استاد ملک شاهی ؛ استاد اخوان و استاد سلطانی نژاد در بخش آقایان و خانم ها سلطانی نژاد ؛ ملکوتیان ؛ فیروز زاده؛ عبداللهی و انجم شعاع در بخش خانم ها داوری مسابقات را بر عهده دارند.

فصیحی هرندی بیان داشت: ۴۸ شرکت کننده در بحث قرائت و ۳۳ نفر در رشته حفظ قران کریم در این جشنواره رقابت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: ۸ نفر در رشته حفظ و ۵ نفر در رشته ترتیل و تحقیق از دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در این جشنواره حضور دارند.

وی با بیان اینکه سی و دومین مرحله منطقه ای جشنواره قران و عترت دانشجویان در ایام ۱۳ الی ۱۵ اردیبهشت جاری در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد تصریح کرد: افتتاحیه جشنواره صبح روز ۱۴ و اختتامیه صبح روز ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۸:۳۰ در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: سالن برگزاری مسابقات خانم ها و آقایان مجزاست و اسکان خواهران در مجموعه دانشگاهی ولیعصر(عج) و برادران نیز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در این دانشگاه فراهم می گردد.

معاونت فرهنگی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران برپایی این جشنواره بیان داشت: از تمامی علاقمندان به رویدادهای قرانی برای حضور در این محفل دعوت بعمل می آید.

 

برچسب ها:
دانشگاه ولیعصر رفسنجان سی و دومین جشنواره منطقه ای قرآن و عترت دانشجویان میزبانی دانشگاه ولیعصر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان