پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

زیباکلام به جای پدر شهید هسته ای سخنران بزرگداشت فن آوری هسته ای در رفسنجان / تدبیر دولت است دیگر!

به گزارش خانه خشتی ، چند روز قبل بزرگداشت فناوری هسته ای در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان که سخنران آن پدر شهید والا قدر احمدی روشن بودند به دلیل «صلاح نبودن» ملغی گشت و حال زیبا کلام در چند قدم آنطرف تر توسط تشکلی یکبار مصرف و اصلاحاتی برای این رویداد مهم دعوت به سخنرانی شده است.

جناب زیبا کلام در حالی برای سخنرانی برای بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای در دانشگاه دولتی ولی عصر(عج) رفسنجان دعوت شده اند که در دوران مذاکره از بی فایده بودن صنعت هسته ای سخن میراندند و مانند دوران قاجار که نفت را ماده ای بد بو میخاندند ،ایشان این صنعت را صنعتی بدرد نخور و هزینه بر میدانستند.

بدون شک این رفتار دولت روحانی مانند خود شخصیت زیبا کلام اجماع نقیضین است.درحالی که سخن از آزادی بیان میزنند شخصیت های منتقد به دادسرا میروند و اجازه سخنرانی ندارند و از طرفی جناب زیبا کلام اعتقادی به صنعت هسته ای ندارند در رابطه با بزرگداشت فناوری هسته ای باید صحبت کنند.

این اتفاقات دراین دولت و مخصوصا در این یک ماه مانده به انتخابات توهین به شعور و فهم ملت است.
دانشجویان این حرکات را بی پاسخ نخواهند گذاشت و قطعا این رفتارها در ایام انتخابات بیش از اینکه سرپوشی بر اوضاع مملکت باشد باعث بیداری بیشتر جوانها و مردم خواهد شد.

نوشته از : علی نیک آیین دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر رفسنجان

خروج از نسخه موبایل