پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

واکنش امام جمعه رفسنجان به لغو سخنرانی پدر شهید احمدی روشن در این شهر

امام جمعه رفسنجان

فناوری هسته ای اوج اقتدار ملت ایران است. امام جمعه رفسنجان گفت: فناوری هسته ای اوج اقتدار ملت ایران است.

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه و دعوت همگان به تقوا الهی اظهار داشت: رعایت تقوی موجب می شود در زندگی اثار و برکاتی دیده شود.

وی تصریح کرد: پاسداری، حلم و بردباری یکی از هزاران برکات تقوا است و اختیار همسر خوب نیز یکی از برکات تقوا به شمار میاید.

رمضانی پور ادامه داد: یک جوان با تقوا همسری صالح، صبور و بردبلر و باتقوا، پاک و شایسته بودن را انتخاب می کند که این امر باعث می شود دنیا و اخرت هر دو زوج ساخته شود.

وی گفت: برخی تقوا را طمع می دانند در حالی که تقوا به معنای خودداری و خویشتن داری از محرمات است و انسان باتقوا مواظبت می کند تا در دام شیاطین و لغزش و انحراف نیفتد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه رعایت تقوا در زندگی موجب زیاد شدن روزی و خیر در دنیا و اخرت می شود  بیان کرد: حلم که یکی از برکات تقوا است به معنای خویشتن داری و مقاومت نفس در برابر خشم و فقر تعریف شده لذا  امامان معصوم ما نیز زندگی فقرانه و ساده ای داشتند که باید این را الگوی زندگی خود قرار دهیم و از شهوت مال و ثروت و شهوت دنیاپرستی و هوای نفس پرهیز کنیم.

رمضانی پور افزود: در طول ایام نوروز در رفسنجان به همت نیروی انتظامی شاهد کاهش تصادفات و امنیت خوبی در رفسنجان بودیم و از این نهاد و نهادهای مرتبط خدمات رسانی همچون هلال احمر , اتشنشانی و …. تشکر و قدردانی می کنیم.

وی تصریح  کرد: اموزش و پرورش نیز مدارس و فضاهای اموزشی خود را در اختیار مسافران نوروزی قرارداد تا این مسافران ضمن بهره مندی از مکانهای اقامتی مدارس به سهولت به گشت و گذار پرداختند.

امام جمعه رفسنجان میلاد امیرمومنان حضرت علی ع را تبریک گفت و افزود: در ۱۳ رجب که میلاد با سعادت این امام همام است اغاز ایام البیض و اعتکاف است و سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان نیز در تعدادی از مساجد این شهر ثبت نام از دلدادگان کوی نور در ایین اعتکاف را انجام می دهد.

رمضانی پور بیان کرد: در ایامی قرار داریم که سالگرد شهدایی نظیر سید محمد باقر صدر و شهید ماندگار از شهدای دوران دفاع مقدس، شهید صیاد شیرازی ، سیدمرتضی اوینی و نیز شهدای مدافع حرم از جمله حسین رحمانی هستیم که یادشان را گرامی می داریم .

وی به ۲۰فروردین که یاداور غرور ملی ایران است اشاره کرد و گفت: فناوری هسته ای اوج اقتدار ملت ایران است و جوانان انقلابی ما احساس کردند که میتوانند در این عرصه فعالیت داشته باشند .

رمضانی پور ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز حضور پر شور جوانان در این عرصه انرژی هسته ای را قابل تقدیر دانسته اند و فرمودند به جوانان اهمیت داده شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه جوانان که دستاورد مهم و سرمایه ملت هستند بها داده نمی شود و افراد مقتدر و بزرگی داریم که امروز به انها ارزشی داده نمی شود و امید است که با بها دادن به این قشر احمدی روشنهای بسیاری به عرصه بیایند و با فعالیتهای جوانان در حوزه انرژی هسته ای خاری به چشم دشمنان باشند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: دشمن هر کار بزرگی که در ایران صورت می گیرد توطئه می کند و در زمانی که شهید احمدی روشن این شهید والامقام هسته ای در حوزه فعالیتهای انرژی هسته ای در ایران خوش میدرخشید  دشمن او را به شهادت رساند و اکنون نیز به وسیله داعشیها قصد از بین بردن مسلمانان را دارد اما دشمن بداند که ایران و دیگر کشورهای اسلامی در اوج عزت هستند .

وی خاطرنشان کرد دشمن در پی جنگ انتخاباتی است اما ما ملت ایران هرگز از کشته شدن و شهید شدن نمی هراسیم و تابع ولایت فقیه هستیم.

رمضانی پور تاکید کرد: مردم در انتخابات افراد کارامد و شایسته را انتخاب کنند.

خروج از نسخه موبایل