در بازدید سرزده فرماندار از کشتارگاههای مرغ و دام مطرح شد:

رفسنجان تولید کننده یک سوم مرغ گوشتی استان / تمامی کشتارگاه های رفسنجان تحت نظارت شرعی و بهداشتی هستند

  • شناسه خبر: 121339
رفسنجان تولید کننده یک سوم مرغ گوشتی استان / تمامی کشتارگاه های رفسنجان تحت نظارت شرعی و بهداشتی هستند

فرماندار رفسنجان گفت: بطور ماهیانه ٣۵٠ تا ۴٠٠ هزار طیور در کشتارگاه های شهرستان رفسنجان انجام میشودو یک سوم مرغ گوشتی استان کرمان را شهرستان رفسنجان تأمین میکند.

خانه » اجتماعی » رفسنجان تولید کننده یک سوم مرغ گوشتی استان / تمامی کشتارگاه های رفسنجان تحت نظارت شرعی و بهداشتی هستند

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری فرماندار رفسنجان شب گذشته با همراهی مسئولین دامپزشکی شهرستان از کشتارگاه مرغ بازدید کرد و همچنین صبح امروز نیز با همراهی پور محمدی شهردار رفسنجان از کشتارگاه دام بازدید سرزده داشت.

وی در حاشیه بازدید از کشتارگاه مرغ اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع سلامت غذایی و اینکه بخش عمده ای از نیازهای غذایی مردم در حوزه فرآورده های گوشتی توسط مرغداران و دامدارن و کشتارگاههای صنعتی مرغ و دام در شهرستان تامین می شود لذا این بازدید ها صورت میگیرد.

ملانوری با اشاره به تذکرات از قبل داده شده به کشتارگاه ها برای برای اصلاح و بازسازی تصریح کرد: خوشبختانه پیگیری های لازم صورت گرفته و بسیاری از انها حل شده بود .
وی افزود: کشتارگاه صنعتی مرغ رفسنجان دارای وضعیت مطلوب و مناسبی است و کشتار بهداشتی و سالم انجام بسته بندی و به بازار عرضه می شود.


فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: در کشتارگاه دام رفسنجان نیز وضعیت بسیار مطلوب شده و کشتارها که انجام می شود و فراورده های گوشتی تولید می شود و در دسترس مردم قرار میگیرد بهداشتی و سالم است .

وی بیان داشت: تمامی کشتارگاههای شهرستان هم به لحاظ شرعی تحت نظارت کارشناسان شرعی و به لحاظ سلامت و بهداشت فراورده های گوشتی تحت نظارت کارشناسان دام پزشکی  است و به لحاظ قیمت نیز با اقدامات صورت گرفته قیمت های مناسبتری نسبت به شهرستانهای اطراف به بازار عرضه می شود.

فرماندار رفسنجان در این گفت و گو به فعالیت ١١ واحد مرغ تخم گذار در رفسنجان اشاره کرد و گفت: بطور ماهیانه ٣۵٠ تا ۴٠٠ هزار طیور  در کشتارگاه های شهرستان رفسنجان انجام میشودو یک سوم مرغ گوشتی استان کرمان را شهرستان رفسنجان تأمین میکند.
وی خاطر نشان کرد: در خصوص کشتارگاه دام نیز ٢ واحد در شهرستان رفسنجان و شهر سرچشمه فعال هستند و متوسط ماهیانه ٢۵٠٠  راس دام سبک و ٢۵٠ دام سنگین در کشتارمی شود.

برچسب ها:
بازدید سرزده کشتارگاه کشتارگاه مرغ کشتارگاههای رفسنجان مرغ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان