مدیر انجمن کشاورزی و گیاهان دارویی استان کرمان عنوان کرد:

مشاغل خانگی در روستاهای رفسنجان ساماندهی می شوند

  • شناسه خبر: 121163
مشاغل خانگی در روستاهای رفسنجان ساماندهی می شوند

مدیر انجمن کشاورزی و گیاهان دارویی استان کرمان گفت: در این طرح برای هر روستا یک محصول کشاورزی در نظر گرفته شده و مشاغل خانگی ان روستا در این زمینه فعال خواهد شد

خانه » اجتماعی » مشاغل خانگی در روستاهای رفسنجان ساماندهی می شوند

مژده سرچشمه کارآفرین برتر کشور در سال ۹۵ در گفت و گو با خانه خشتی از اجرایی شدن طرح خود با عنوان آموزش های مبتنی بر اشتغال در سال جدید خبر داد و گفت: برنامه ویژه سال ۹۶ در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی و پیکر بندی روستاهای شهرستان در این راستا است.

وی افزود: در این طرح برای هر روستا یک محصول کشاورزی در نظر گرفته شده و برنامه ریزی هایی برای ایجاد مشاغل خانگی در روستاها در سال ۹۶ با توجه به شعار سال در راستای تولید و اشتغال در نظر گرفته شده است.

سرچشمه پور بیان داشت: با توجه به ساماندهی این طرح بر روی اشتغال روستایی انتظار داریم که خود کفا شویم.

مدیر کاریابی مهارت در رفسنجان ادامه داد: در راستای اجرایی شدن این طرح به تمامی کسانی که میخواهند در روستاها در زمینه کشاورزی و گیاهان دارویی مشغول به کار شوند،بعد از ثبت نام ،تمامی مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول به آنها آموزش داده خواهد شد و پس از تولید برنامه ای هدفمند برای خرید محصولات را در دستور کار داده ایم.

این کارآفرین برتر خاطر نشان کرد: از مسئولین انتظار داریم تا در برپایی بازارچه های دائمی در سطح شهرستان برای عرضه تولیدات روستاها همکاری نمایند.

وی خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن این طرح پیش بینی می شود برای ۵۰۰ نفر در این زیر مجموعه ایجاد کار شود و در صورت کمک از سوی مسئولین این تعداد بیشتر هم می شود.

برچسب ها:
اشتغال روستاهای رفسنجان ساماندهی مدیرانجمن کشاورزی استان مشاغل خانگی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان