انجمن بازی های رایانه ای دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آغاز بکار کرد / عکس

  • شناسه خبر: 120469
انجمن بازی های رایانه ای دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آغاز بکار کرد / عکس

انجمن بازی های رایانه ای در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بطور رسمی کار خود را آغاز کرد.

خانه » علم و فن آوری » انجمن بازی های رایانه ای دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آغاز بکار کرد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، طی مراسمی با حضور مجید فصیحی هرندی مسئول فرهنگی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان انجمن بازی های رایانه ای این دانشگاه بطور رسمی کار خود را اغاز کرد.
به گفته علی سرداریان دبیر انجمن بازی های رایانه ای دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان این انجمن از اواخر تابستان ۹۵ با اسپانسری شرکت سیستم پلاس یزد تاسیس شد.
انجمن بازی های یارانه ای دانشگاه ولیعصر(عج) کار خود را با ۲۰ عضو اغاز کرده و از همان ابتدا دانشجویان زیادی به ان علاقه نشان دادند.


اعضای کادر این انجمن در حوزه های فنی و گیم ، نقد ، بررسی و هم در حوزه گرافیک و طراحی تخصص دارند و شامل علی سرداریان دبیر انجمن با تخصص برنامه نویسی بازی های رایانه ای و گرافیک بازی ها ، محمد حسین رنجبر نائب دبیر ،   محمدرضا زمانی متخصص در زمینه انیمیشن و جلوه های ویژه، زهرا راستی و خانم خسروی مسئول برگزاری همایشات، شیما سعیدی تخصص در حوزه گرافیک ، محمد صالح نجار زاده مدیر روابط عمومی انجمن ، مجتبی رخشنده متخصص در حوزه گرافیک و علی فصیح هرندی متخصص در حوزه ارتباطات هستند.


سرداریان شرایط اصلی برای عضویت در شورای مرکزی را اینگونه بیان کرد: تجربه در یکی از حوزه های مربوط به گیم یکی از ان شرایط است، گرافیک یا نقد ، آموزش ، داستان نویسی ، اگر تجربه در ساخت بازی داشته باشند و یا حتی گیمر باشند خیلی بهتر است اما اگر هم نبود بیشتر سابقه فرهنگی شان در نظر است که در انجمن ها و خبرگزاری هافعالیت داشته باشند.

برچسب ها:
انجمن بازی های رایانه ای دانشگاه ولیعصر(عج) دانشگاه ولیعصر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان