جشن بیست و پنج سالگی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 120297
جشن بیست و پنج سالگی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد / تصاویر

جشن بیست و پنجمین سال تاسیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان صبح امروز با حضور رزم حسینی استاندار کرمان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » جشن بیست و پنج سالگی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، جشن بیست و پنجمین سال تاسیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان صبح امروز با حضور رزم حسینی استاندار کرمان ، جمعی از مدیران کل و ملانوری فرماندار، انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان و دانشجویان دانشگاه ولیعصر در تالار خیام این دانشگاه برگزار شد.

محمدعلی دهقان در این مراسم با اشاره به سابقه فعالیت ۲۵ ساله این دانشگاه با حضور مدیریت های مختلف اظهار داشت: این دانشگاه در سال ۷۰ کار خود را با دو رشته ریاضی و گیاه‌پزشکی آغاز به کار کرد و با سرعت حرکت کرده و هم اکنون پیشتاز است .

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه ولیعصر(عج) به عنوان یکی از ۲۲ دانشگاه معین کشور از ۱۵۰ دانشگاه دولتی کشور انتخاب شده است و جزو یکی از ۱۰ دانشگاه برتر در مدیریت سبز انتخاب شده است.

دهقان خاطر نشان کرد: مرکز رشد دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان با ۳۵ شرکت همکاری دارد و با بخش‌های صنعتی از جمله مس قراردادهایی منعقد کرده و در انرژی‌های تجدید پذیر فعالیت خوبی داشتیم.

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان بیان داشت: در سال ۹۵، ۸ میلیارد تومان درامد اختصاصی دانشگاه بوده است و با راه اندازی دستگاه nmr و استخر این رقم افزایش پیدا می کند.

دهقان همچنین راجع به عدم حضور وزر علوم در این جشن توضیح داد که به واسطه سفر ایشان به مشهد حضورشان در این مراسم کنسل شده است.

در این مراسم از تمبر یادبود بیست و پنجمین سال تاسیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان رونمایی شد.

همچنین در این مراسم از هزار جلد کتاب اهدایی از سوی استاد دکتر انصاری یکی از رئوسای سابق دانشگاه به کتابخانه دانشگاه ولیعصر با حضور فرزند وی رونمایی شد.

برچسب ها:
تالار خیام جشن بیست و پنجمین سال تاسیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان دانشگاه ولیعصر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان