زنگ نیکوکاری در مدارس رفسنجان به صدادرآمد / عکس

  • شناسه خبر: 120140
زنگ نیکوکاری در مدارس رفسنجان به صدادرآمد / عکس

زنگ نیکوکاری در آغازین روز از هفته نیکوکاری در مدارس رفسنجان نواخته شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » زنگ نیکوکاری در مدارس رفسنجان به صدادرآمد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، این آیین صبح امروز با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت، حسینی رئیس اداره آموزش و پرورش، امیر حسینی مسئول کمیته امداد امام(ره) ، صابری مسئول امور ایثارگران و جمعی از دیگر مسئولان شهرستان در مدرسه دخترانه شهید حاج علی محمدی پور برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در این مراسم اصل انفاق را در رسیدگی به بی بضاعتان دانست و گفت: لازمه آدمیت و انسانیت این است که اگر کسی بر زمین مانده در حد مقدورات به داد او برسیم.

وی افزود: خداوند انفاق به دور از اسراف و خصاصت را یکی از ویژگیهای عبادالرحمن در شوره فرقان برشمرده و شایسته در این زمان به معنای واقعی دلهای نیازمندان خوشحال شود.

امیر حسینی مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان نیز از جمع آوری ۱۵۰میلیون تومانی کمک های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری سال گذشته خبر داد و گفت: ۳۵ میلیون تومان از این کمک های از سوی دانش اموزان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته تمامی کمک های جمع اوری شده از سوی مردم شریف و دانش اموزان قبل از سال نو به دست نیازمندان خواهد رسید تا آنان نیز مانند دیگران در شب عید دلی شاد داشته باشند.

برچسب ها:
زنگ نیکوکاری نیکوکاری هفته نیکوکاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان