تکمیل فضاسازی بصری پارک بانوان؛

غرفه های پارک بانوان رفسنجان ساماندهی می شوند

  • شناسه خبر: 120107
غرفه های پارک بانوان رفسنجان ساماندهی می شوند

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به تکمیل فضاسازی بصری در پارک بانوان، از ساماندهی غرفه های پارک در این محل خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » غرفه های پارک بانوان رفسنجان ساماندهی می شوند

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، حسن علینژاد با اعلام این خبر افزود: به منظور حذف زوائد بصری و افزایش روحیه نشاط بانوان، نقاشی دیواری داخل پارک به متراژ بیش از ۱۲۰۰ متر مربع توسط هنرمندان رفسنجان اجرا شد.

وی افزود: نقاشی دیواری پارک بانوان با الهام از طرح های سنتی و گلیمی و رنگین کمان و با هدف ایجاد شور و نشاط افزایش تحرک و فعالیت در پارک انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به بازسازی و رنگ آمیزی نمازخانه و تعویض مبلمان شهری پارک بانوان، اظهار کرد: تعویض وسایل بازی کودکان، خط کشی و تجهیز زمین والیبال از دیگر اقدامات واحد زیباسازی معاونت خدمات شهری به منظور زیباسازی و افزایش جلوه های بصری در این پارک است.

علینژاد هم چنین به استقبال بانوان رفسنجانی از تجهیز و تکمیل زیباسازی پارک بانوان اشاره کرد و ادامه داد: ساماندهی غرفه های پارک، نوسازی وسایل ورزشی و تجهیز مسیر دوچرخه سواری از جمله فعالیت های این معاونت در آینده ای نزدیک است.

وی با بیان اینکه میزان مراجعه بانوان به پارک در فصل تابستان به ۲۵۰ نفر در روز نیز می رسد، تصریح کرد: پارک بانوان در نیمه نخست سال شلوغ ترین ایام خود را سپری می کند و محلی امن برای برپایی جشن های تولد و دورهمی های بانوان است.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان ادامه داد: اقدامات واحد زیباسازی پارک بانوان در جهت جلب رضایت این قشر از همشهریان صورت گرفته و امیدواریم در آینده افزایش یابد.

برچسب ها:
پارک بانوان خدمات شهری زیباسازی شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان