پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تخریب امام جمعه تخریب سپاه است

به گزارش خانه خشتی ، جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت شهید چمران الله آباد رفسنجان با حضور حجت الاسلام رمضانی پور ، سرهنگ سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  ، اعضاء شورای حوزه حضرت رسول(ص) و جمعی از بسیجیان این پایگاه برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور در این مراسم اظهار داشت: پایگاه های مقاومت بسیج در نظام جمهوری اسلامی اصل هستند، این پایگاه ها هستند که انقلاب و جنگ را اداره کردند.
وی افزود: امروز دشمنان در شکل های دیگر فعالیت میکنند، اکنون وظیفه پایگاه های مقاومت از زمان جنگ مهمتر است ان زمان دشمن مشخص بود اما امروز دشمن نامرئیست.یعنی دشمن فعالیت خود را انجام می دهد ولی شاید ما مشاهده نکنیم.
رمضانی پور با بیان اینکه برخی مسئولین به اسم اعتدال انحطاط را برای جامعه به ارمغان اورده اند تصریح کرد: این که به مردم بگوییم یه شوری شد و انقلابی صورت گرفت ولی الان باید به سمت عقلانیت برویم قصدشان این است که روحیه انقلابی ما را بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه رضایت رهبری رضایت خدا و رضایت امام زمان است.هرکس به حرف رهبری عمل کند منفعت کسب میکند در غیر این صورت متحمل ضرر و زیان خواهد شد.
سرهنگ سلطانی نیز در این مراسم با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در جنگ نرم اظهار داشت: در جنگ فرهنگی بیشتر از دغدغه‌های ایشان در جنگ سخت است.

وی بیان داشت: در شهرستان مسئولینی که در خط رهبری باشد مورد حمایت ما هستند ، وقتی می‌بینیم فلان مسئول در فلان دانشگاه یا هرجای دیگر علیه مقام معظم رهبری موضع گیری کرده است، با او رودربایستی نداریم و با قدرت جلویش می ایستیم و با او مقابله خواهیم کرد.

سلطانی تصریح کرد: فرمایشات اخیر حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بسیاری از مطالب را بازگو نمودند.هر جا ما احساس ضعف کنیم دشمن از همان جا به ما حمله خواهد کرد.ما باید حواسمان جمع باشد.

فرمانده سپاه رفسنجان با اشاره سخنان بیجای عده ای در تخریب شخصیت امام جمعه محترم این شهر خاطرنشان کرد: هر مسئولی برای ما قابل احترام است اما افتخار ما امام جمعه شهرستان است، در این جا عرض میکنم تخریب امام جمعه تخریب سپاه است.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام صفری به عنوان فرمانده جدید پایگاه معرفی و از برادر علی یادگاری که مدت ۶سال عهده دار این مسولیت بود تقدیر و تشکر بعمل امد.

خروج از نسخه موبایل