برپایی همایش های اقتصاد مقاومتی در دو هفته مانده به آخر سال اقتصاد مقاومتی ” اقدام و عمل “

  • شناسه خبر: 120053
برپایی همایش های اقتصاد مقاومتی در دو هفته مانده به آخر سال اقتصاد مقاومتی ” اقدام و عمل “

در حالیکه به روزهای پایانی سال ” اقتصاد مقامتی اقدام و عمل ” نزدیک می شویم شاهد برپایی همایش ها و کنفراس هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی هستیم.

خانه » اجتماعی » برپایی همایش های اقتصاد مقاومتی در دو هفته مانده به آخر سال اقتصاد مقاومتی ” اقدام و عمل “

به گزارش خانه خشتی ، رهبر فرزانه انقلاب از سال ۸۷ با مطرح نمودن کلیدواژه هایی همچون نوآوری و شکوفایی، اصلاح الگوى مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف، جهادی اقتصادی، تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانى، حماسه اقتصادی، اقتصاد و فرهنگ می توان گفت به گونه ای بر جزئیات اقتصاد مقاومتی در جهت اعتلای اقتصاد کشور دست گذاشتند.

امسال نیز بر اساس درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب به نام ” اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ” نامگذاری شد و انتظار می رفت که پایان این سال به جای شنید این جملات از مسئولین که اقتصاد مقامتی خوب است باید می شنیدیم که چه میزان برای عملی شدن این واژه گرانبها برای اقتصاد کشور گام برداشتند.

متاسفانه در روزهای پایانی سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل همچنان شاهد برپایی همایش ها و کنفرانس های با این موضوع هستیم در حالیکه عنوان سال چیزی دیگری را می طلبد.

شاید هم حجم برنامه های ابلاغی ادارات، مسئولان انها را وادار به برپایی این همایش ها می کند چه بسا بدون این برنامه های ابلاغی همین همایش نیز برگزار نمیشد.

انچه مهم است بهبود وضعیت اقتصادی کشور است که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب راه درمان ان را اجرایی شدن سیاست های اقتصادی مقاومتی می دانند چه خوب است که دیگر مسئولان نیز در پیروی از فرمایشات ایشان عمل گونه وارد شوند و تنها به برگزاری همایش ها اکتفا نکنند.

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی همایش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان