فرماندار رفسنجان عنوان کرد :

استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای ساماندهی موضوع نماز

  • شناسه خبر: 119522
استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای ساماندهی موضوع نماز

فرماندار رفسنجان گفت: ما اگر از ظرفیت دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای ساماندهی نماز استفاده نکنیم ما ملعون هستیم .این ظرفیت بزرگی است و ما نگران جامعه هستیم .

خانه » اجتماعی » استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای ساماندهی موضوع نماز

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در جلسه ستاد اقامه نماز در رفسنجان که پیش از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت :از ظرفیت دانشگاه باید به خوبی استفاده کرد چالشها و ظرفیتها و فرصتها را شناسایی کنیم و در این راه قدمی برداریم .
وی افزود :نماز یک تکلیف شرعی است ان چیزی که که ضرورت دارد یک سری فرهنگها است از جوامع دیگر وارد جامعه ما می شود و در مقابل فرهنگ ما هم به سایر جوامع منتقل می شود .
فرماندار بیان داشت :همه برانگیخته می شوند که تشکیلاتی ایجاد شود که اسیب ها را دور کنند .
وی تصریح کرد :بهترین مدیریت بحرانها در جریان بارندگی صورت گرفت .در یک روز فقط در رودخانه سفید در ثانیه ۳۵۰ متر اب به رفسنجان رسید و یا رودخانه گیودری هم همینطور بود که ما شبانه روز مدیریت کردیم تا کمترین خسارت را داشته باشیم .
فرماندار به تهدیدات بیرونی اشاره کرد و بیان داشت :تهدید بیرونی می اید ما متوجه نمی شویم .به عنوان نماینده دولت ما باید اقرار کنیم که ان موفقیتی که مد نظر است به ان نرسیدیم نه اینکه موفق نبودیم بلکه نسبت به تهدید درست مدیریت نمی کنیم .
وی بیان داشت :تهدیدات در حوزه فرهنگی و نماز می شود نرم است دیده نمی شود مانند ناس و کراک و …. ما چاره ای نداریم به دنبال برنامه های استراتژیک و علمی و منطقی باشیم و تمکین داشته باشیم .
فرماندار خاطرنشان کرد :ما اگر از ظرفیت دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای ساماندهی نماز استفاده نکنیم ما ملعون هستیم .این ظرفیت بزرگی است و ما نگران جامعه هستیم .
وی افزود :ما اعتقادات دینی مان درست است ولی به واسطه فرهنگ غلط ظاهر ما و اعتقادات ما سست شده است .همه مردم ما اعتقاد به مسائل مذهبی دارند ولی ظاهر قضیه خراب شده بعضی چیزها برای مردم عادی شده است .مردم باید با اعتقاد، به راه درست راه را پیدا کنند .

برچسب ها:
نماز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان