پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اعتراض بازاریان در رفسنجان به روز دوم کشیده شد

اعتراض بازاریان در رفسنجان

اعتراض بازاریان در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، اهالی بازار رفسنجان نسبت به برپایی نمایشگاه بهاره در رفسنجان در اسفندماه جاری و همچنین به برپایی جمعه بازار در رفسنجان معترض هستند و این موارد را مانعی برای رونق کسب و کار خود می دانند .

در این راستا روز گذشته جمعی از بازاریان در مقابل ساختمان فرمانداری رفسنجان و سپس شهرداری تجمع کردند و خواستار احقاق حق خود در این زمینه شدند.

اعتراض بازاریان به اینجا ختم نشد و صبح امروز نیز جمع بیشتری از انان روانه شهرداری رفسنجان شدند و در شهرداری جلسه با حضور شهردار و همچنین معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان برگزار شد و بازاریان گلایه های خود را مطرح کردند.

به گفته باقری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان از انجایی که برپایی نمایشگاه بهاره در سراسر کشور اتفاق می افتد لذا در این جلسه مقررگردید تا مدت زمان این نمایشگاه در رفسنجان از ۱۰ به ۸ روز کاهش یابد و حتی زودتر از موعد سالهای گذشته برپا شود تا به روزهای پایانی سال نرسد.

در خصوص جمعه بازار نیز که مسئولیت ان بر عهده شهرداری است مقرر شد تا با حضور فرماندار ، شهردار ، فرمانده انتظامی و دیگر سازمان های مربوطه و همچنین مسئول اتاق اصناف رفسنجان و نمایندگانی از بازاریان در محل فرمانداری جلسه ای تشکیل و تصمیم صحیحی در این باره اتخاذ گردد.

مشکلی دیگری که از سوی بازاریان رفسنجان در این جلسه مطرح شده است موضوع دست فروشان افاغنه ای است که در نزدکی اردوگاه قرار دارند که این دست فروشان نیز از روز گذشته با حضور ماموران نیروی انتظامی در حال جمع آوری هستند.

خروج از نسخه موبایل