توقیف ۸ تاکسی مسافربری متخلف در رفسنجان

  • شناسه خبر: 118552
توقیف ۸ تاکسی مسافربری متخلف در رفسنجان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری رفسنجان گفت: در سه ماهه سوم سال جاری ۸ تاکسی مسافربری متخلف در رفسنجان شناسایی و توقیف شدند.

خانه » آخرین اخبار » توقیف ۸ تاکسی مسافربری متخلف در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، محسن حاج غلامرضایی با اشاره به توقیف ۸ تاکسی متخلف در فصل پاییز، اظهار کرد: عدم رعایت نوبت در ایستگاه های تاکسی، اخذ کرایه اضافه از مسافر و بعضا برخورد نامناسب با مسافرین و سایر رانندگان ، عمده تخلفات این رانندگان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه تخلفات رانندگان در صورت مشاهده یا تکرار به کمیته انضباطی ارجاع داده می شود، گفت: نظارت، بازدید و سرکشی مستمر از ایستگاه ها، خطوط تاکسی و آژانس ها همه روزه انجام و بررسی می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری رفسنجان ادامه داد: مواردی از قبیل افزایش نرخ خودسرانه و دریافت کرایه بیشتر از نرخ مصوبه شورا بیشترین شکایات مردمی رسیده به این سازمان بوده است.

حاج غلامرضایی با بیان اینکه کلیه تاکسی هایی که در سطح شهر تردد می کنند دارای پروانه فعالیت و برچسب مخصوص هستند، تصریح کرد: خودروهای شخصی برای جابجایی مسافر حتماً باید تحت پوشش آژانس ها قرار بگیرند و از سوار نمودن مسافر خودداری کنند.

وی توصیه کرد: شهروندان برای جلوگیری از عواقب ایمنی و امنیتی احتمالی به جای خودروهای شخصی از تاکسی استفاده کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف توسط رانندگان از طریق کُد سه رقمی مندرج بر شیشه عقب تاکسی با شماره ۳۴۲۸۰۴۲۸ تماس بگیرند.

برچسب ها:
تاکسیرانی توقیف شهرداری رفسنجان متخلف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان