امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب اظهارات خبیث امریکا را داد

  • شناسه خبر: 117796
راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب اظهارات خبیث امریکا را داد

امام جمعه رفسنجان گفت: کارنامه سیاه اوباما حاصلش به وجود اوردن داعش بود و اینکه فتنه ۸۸ را مدیریت کرد و کمکها را سرشار نمود ؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب اظهارات خبیث امریکا را داد .

خانه » سیاسی » راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب اظهارات خبیث امریکا را داد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت :فاطمه (س) بهترین الگو هست که سبک زندگی اوبرای ما ارائه داده شده است .
وی افزود : در دفاع از ولایت فقیه پیرو وجوان و جنسیت مهم نیست ، وقتی احساس مسئولیت کردیم باید در جریان وقایع پیرامون خود بی تفاوت نباشیم  و مهمترین  چیزی که تاثیر دارد رهبری سیاسی است .
امام جمعه تصریح کرد :حضرت زهرا  مسئولیت سیاسی خود را حفظ کرد همراه با بینش حساب شده و گزینش شده و مبتنی بر ایمان و عقیده است و هدفش سعادت انسانها بود .
وی افزود :حضرت زهرا (س) امیرالمونین را بهترین جانشین برای پیامبر (ص) می دانست ، ولایت و امامت ان حضرت انچنان تاثیر گذار می دانست که برای تحقق ان خود را فدای ان می کرد .
امام جمعه رفسنجان در ادامه به بحران آب در شهرستان اشاره کرد و گفت :اگر همه کشاورزان بحث اب را مدیریت کنند با همین شرایط ،یقینا می توانیم ده ها سال بر عمر انقلابی شهرستان بیافزاییم و نظم و مقررات به خوبی اجرا شود .

وی در ادامه به حضور باشکوه مردم انقلابی رفسنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و بیان داشت: این انقلاب به یاری امام راحل با حلم بردباری پیروز شد  به گفته رهبر فرزانه انقلاب در هیج جای دنیا این انقلاب بدون نام خمینی(ره) شناخته نمی شود .
رمضانی پور ادامه داد: حضور مردم در این مراسمات هر سال روز به روز گسترده تر از سال قبل برگزار می شود .

وی خاطر نشان کرد:شما مردم با مشت های گره کرده خشم دشمنان را به جوش اوردید و این عمل صالح است .طبق ایات قران خداوند می فرماید عمل شما مومنان را ضایع نخواهیم کرد .
رمضانی پور افزود :شما فخر مباهات اسلام هستید و قلب ائمه اطهار و رهبر فرزانه انقلاب و روح بلند و ارواح شهدا را خوشحال کردید .
امام جمعه با بیان اینکه سه عنصر مردم ،رهبری و ولایت هوشمندانه و مکتب دین محمدی باعث پیروزی انقلاب شد گفت :این را بدانید این جوانان برای ماندگاری این انقلاب  عناصر نقش کلیدی دارند و لذا مظهر زنده بودن انقلاب ایتسادگی ملت و اقتدار به وجود امده از مدیریت و تدبیر ولایت است .
وی تصریح کرد: معنی حفظ انقلاب پیش بردن انقلاب به سمت اهداف است ، سابقه دولتمردان امریکا ثابت کرده اند به دوستان خود وفا ندارند رهبر می فرمایند اعتماد به دشمن و امریکا سرابی بیش نیست .امریکا شیطان است .امریکا هیچ خیری ندارند و هیچ کاری انجام نمی دهند .

رمضانی پور ادامه داد: کارنامه سیاه اوباما حاصلش به وجود اوردن داعش بود .فتنه ۸۸ را مدیریت کرد و کمکها را سرشار نمود .راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب اظهارات خبیث امریکا را داد .
وی با اشاره به شکل گیری جبهه یاران انقلاب اسلامی در رفسنجان خاطر نشان کرد: همه ما از یاران انقلاب هستیم حزب و جناح نداریم ان کسانیکه با اعتقاد قلبی وفادار بودند و هستند باید وابسته به گروهی نباشند  همه مردم جزو گروه های شورای انقلاب هستند .
وی به ثبت نام حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت:  نقش روحانیت در حفظ انقلاب و اسلام قطعی بوده و هست و ظرفیتهایی زیادی در شهرستان وجود دارد ۹ حوزه علمیه مشغول به فعالیت است و این امر مهمی بزرگ و مهم برای شما است و فرصتی است برای فراگیری شما فراهم شده است .

برچسب ها:
خبیث راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان