رئیس بیمارستان خبر داد:

راه اندازی بخش ویژه سرطان و غربالگری آن در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان

  • شناسه خبر: 116988
راه اندازی بخش ویژه سرطان و غربالگری آن در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) گفت: بخش سرطان و غربالگری سرطان با زیربنای ۱۴۰۰ متر و بخش اورژانس با زیربنای ۲۷۰۰ متر با اعتبار پنج میلیارد و چهارصد میلیون تومان در حال احداث است.

خانه » آخرین اخبار » راه اندازی بخش ویژه سرطان و غربالگری آن در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، علی مظفری در مراسم افتتاح بخش کودکان بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان ضمن تشکراز مسئولین اظهار داشت :با توجه به اینکه طرحهای زیادی در دستور کار داشتیم امروز شاهد بهره برداری از بخش اطفال در بیمارستان علی ابن ابیطالب هستیم و مایه فخر خود میدانیم که در دهه فجر شاهد این افتتاحیه ها هستیم .

وی افزود :اولین بخش داخلی مردان در ایام فجر ۹۳ افتتاح شد و بخش داخلی زنان و ای سی ۲ از دیگر افتتاحیات ما بوده است .

دکتر مظفری بیان داشت :ما برنامه استراتژِیگ بیمارستان که بیش از صد ساعت وقت گذاشتیم که دورنما و چشم انداز سال ۱۴۰۰ باشد و روز موفقیت ما روز اعتماد مردم است .

وی افزود :ارتقای بیمارستان از درجه یک به عالی صورت گرفته است در همه زمینه ها ازجمله هتلینگ و امکانات سعی کردیم دیگاه مردم را نسبت به بیمارستان عوض کنیم تا مردم با اطمنیان خاطر به بیمارستان مراجعه کنند .

دکتر مظفری گفت :شعار رهبری زمانی محقق می شود که همه مسئولین با هم همکاری کنند همه باید با هر گرایش که دارند در زمینه رضایت مردم که شعار رهبر است تلاش کنیم .

وی بیان داشت :تامین سلامت از اولویتهای دولت تدبیر و امید است .طرح تحول نظام سلامت در کاهش هزینه ها موثر بوده است .با کمک دولت و خیرین توانستیم شاهد این افتتاحیه هاباشیم .

دکتر مظفری افزود :کمک خیرین برای ما خیلی ارزشمندتر از دولت است .ارتقای کیفیت هتیلینگ به کمک دولت و خیرین ادامه دارد .ده میلیون هزینه ارتوپدی بوده است که کاهش یافته است .۱۴ میلیون نفر تحت بیمه قرار گرفته اند .

وی بیان داشت :کاهش هزینه های کلینیک از دیگر خدمات این دولت است .در سالهای قبل در بیمارستان کاری انجام نشده بود سیستم فاضلاب وگرمایشی و سرمایشی را تعویض کردیم .از نگهبان دم در تا پزشکی که کار می کند همه قدردانی کنیم که همکاری کردند .

دکتر مظفری خاطرنشان کرد :بخش اطفال ۱۳۰۰ متر زیربنا دارد دارای ۴۲ تخت است .هنوز تجهیزات این بخش درست کامل نیست که امروز افتتاح می شود و هزنیه این بخش ۱.۵ میلیارد هزنیه در بر داشته است .

وی افزود :ما پزشکان خوبی داریم باید جایگاه خوبی داشته باشیم تا پذیرای انها باشیم .امروز با توجه به علاقه مردم و رضایتمندی مردم پیش برویم .

وی بیان داشت :در قیمت عمرانی و تاسیسات و خدمات همه کمک کردند تا توانستیم قسمتی را افتتاح کنیم .هنوز هم نواقصی وجود دارد که بهبود می یابد .بخش های دیگر را در دستور کار داریم که تا پایان سال افتتاح می شود .

وی افزود :فاز اول رادیولوژی ساخته شده است قریب به صد میلیون تومان هزینه شده است .دستگاه پروسکوپی به داخل بردیم لابی در دستور کار داریم .

دکتر علی مظفری بیان داشت :قبلا شش تخت نوزادان داشتیم که این به ۱۸ تخت افزایش می یابد .۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد و بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است امیدواریم به زودی شاهد افتتاح ان باشیم .

وی افزود :واحد لیزری بر اساس اخرین استاندارهای کار شده است .واحد مهارتهای بالینی هم به زودی افتتاح می شود .بخش مغز و اعصاب بیش از ۷۰ درصد پیشرفت  داشته است  ۳۴ تخت می باشد ..توسعه  پارکینگ با همت دفتر مرکزی صورت گرفته است .

دکتر مظفری تصریح کرد :بخش سرطان و غربالگری سرطان که با زیربنای  ۱۴۰۰ متر فنداسیون ان انجام گرفته است بخش اورژانس با زیربنای ۲۷۰۰ متر و سی درصد پیشرفت داشته است و پنج میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه کرد ان است و همراه سرای بیمارستان توسط خانواده نجم الدینی کارهایش صورت گرفته است .

 

 

 

برچسب ها:
بیمارستان رفسنجان بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان دکتر علی مظفری سرطان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان