امام جمعه رفسنجان:اجلاس غیرمتعهد ها دستاوردهای زیادی از جمله فروپاشی هیمنه غرب را به همراه داشت.

  • شناسه خبر: 11620
امام جمعه رفسنجان:اجلاس غیرمتعهد ها دستاوردهای زیادی از جمله فروپاشی هیمنه غرب را به همراه داشت.

خانه خشتی:رمضانی‌پور با اشاره به اجلاس غیر متعهدها گفت: این اجلاس دستاوردهای زیادی از جمله فروپاشی هیمنه غرب را به همراه داشت. خانه خشتی:حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تاکید بر رعایت تقوا در جامعه اسلامی اظهار داشت: مرحبا گفتن به برادر مومن و مسلمان برای انجام کار خوب […]

خانه » آخرین اخبار » امام جمعه رفسنجان:اجلاس غیرمتعهد ها دستاوردهای زیادی از جمله فروپاشی هیمنه غرب را به همراه داشت.

خانه خشتی:رمضانی‌پور با اشاره به اجلاس غیر متعهدها گفت: این اجلاس دستاوردهای زیادی از جمله فروپاشی هیمنه غرب را به همراه داشت.

خانه خشتی:حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تاکید بر رعایت تقوا در جامعه اسلامی اظهار داشت: مرحبا گفتن به برادر مومن و مسلمان برای انجام کار خوب از اعمال صالح است و خداوند تا روز قیامت به آن شخص مرحبا می‌گوید.

وی تصریح کرد: خوش‌گویی و اخلاق نیک از رمزهای موفقیت نبی‌اکرم اسلام (ص) برای رسالتش بود و این مهم را همه باید در نظر بگیریم تا به موفقیت در کارهایمان برسیم.

رمضانی‌پور بیان داشت: محرم اسرار شیعه جز شیعه نمی‌تواند باشد و اگر بیگانه‌ای بر اسرار مومنین و شیعه آگاه باشد چه بسا در پی توطئه علیه آنان به پا خیزند و جامعه شیعه را نابود کنند.

وی خاطرنشان کرد: دعوتنامه‌هایی که از کشورهای خارجی برای نخبه‌های علمی ما فرستاده می‌شوند نامه فدایت شوند نیستند، بلکه آنان می‌خواهند از توانایی علمی نخبه‌ها استفاده و در برخی جاها می‌بینیم که این دعوتنامه‌ها با پاسخ مثبت همراه هستند و خروجی آن مهم است که آیا تربیت نخبه‌ها در خارج از کشور تغییر کرده و به سمت غرب رفته است یا چنین نیست.

رمضانی‌پور با اشاره فرارسیدن ایام شهادت امام صادق (ع) ابراز داشت: شب و روز این مصیبت بزرگ را باید به عزاداری بپردازیم و این امام بزرگوار رئیس مذهب و مکتب شیعه هستند.

وی بیان کرد: استقبال دانشجویان برای نام‌نویسی در دانشگاه امام صادق (ع) مایه مباهات است، زیرا این دانشگاه از بدو تاسیس افراد زیادی را تربیت کرده و تحویل جامعه داده که هیچ دانشگاهی به عظمت آن نمی‌رسد.

خطیب جمعه رفسنجان عنوان کرد: حدود ۲۰ سال پیش گفتند کنترل جمعیت داشته باشیم و حال آن که افرادی که این حرف را زده و قانون وضع کردند به شیعه خیانت کردند مگر دولت می‌خواهد نان و غذای آنها را بدهد رزق و روزی را خداوند می‌رساند.

وی اذعان کرد: رهبر انقلاب نیز از این کار ناراضی هستند، این تصور غلط را باید کنار گذاشت و جامعه شیعه نیاز به تکثیر و گسترش دارد.

رمضانی‌پور با اشاره به اجلاس غیر متعهدها گفت: این اجلاس دستاوردهای زیادی از جمله فروپاشی هیمنه غرب را به همراه داشت.

وی سرازیر شدن پول‌های وزارت ارشاد به سمت هنرهایی چون سینما، موسیقی و صدور مجوزهای نابه‌جا برای هر نوع موسیقی را منفی دانست و افزود: برخی مجوزها برای به دست آوردن دل بعضی افراد نباید صادر شود و وزارت ارشاد باید در این زمینه بیشتر دقت کند.

وی روسفیدی دستگاه قضائی را در بخش اول رسیدگی به پرونده فساد مالی مایه مباهات خواند و اظهار داشت: به یاری خدا این پرونده با موفقیت به پایان برسد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان