پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

بزرگداشت شهدای اصناف رفسنجان برگزار شد / تصاویر

بزرگداشت شهدای اصناف رفسنجان برگزار شد

بزرگداشت شهدای اصناف رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی ، عصر امروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و مسئول بسیج اصناف استان کرمان بزرگذاشت شهدای اصناف شهرستان رفسنجان و با حضور خانواده های معظم شهدا در محل سالن زکریا برگزار شد.

ملانوری فرماندار ، حجت الاسلام ایزدی نماینده ولی فقیه در سپاه، سلطانی فرمانده سپاه، محمد آبادی رئیس ارشاد، جلالی مسئول اتاق اصناف و حریری مسئول اداره صنعت و معدن رفسنجان از جمله مسئولین حاضر در این مراسم بودند.

سرهنگ علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم، شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو و شهدای اصناف  اظهار داشت: شهیدو شهادت در انقلاب اسلامی از واقعه عاشورا نشات گرفته و عشق به شهادت موجب پررنگ تر شدن هر روز این انقلاب است.

وی خاطر نشان کرد: حادثه پلاسکو نشان داد که ما مدیون شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم هستیم که اجازه نمی دهند حتی یک جرقه انفجاری وارد کشور شود، این حادثه نشان داد که چقدر شرایط بعد از آتش سوزی سخت است.

سلطانی گفت: با ولایت فقیه و شهدا هر ضربه ای به انقلاب اسلامی محکوم به شکست است.
لازم به ذکر است در این مراسم جمعی از آتش نشانان فداکار رفسنجان نیز حضور داشتند و در پایان از سوی بسیج اصناف شهرستان لوح تقدیری به پاس زحمات شبانه روزی آنان بعمل آمد.

همچنین در مراسم بزرگداشت شهدای اصناف از جمعی از خیرین و فعالین حوزه اصناف نیز تقدیر بعمل آمد.

خروج از نسخه موبایل