فرماندار عنوان کرد:

برخورد قاطع با انشعاب های غیر مجاز گاز در رفسنجان

  • شناسه خبر: 116095
برخورد قاطع با انشعاب های غیر مجاز گاز در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: کلیه انشعاب های غیر مجاز گاز در سطح شهرستان با اخذ مجوز از دستگاه قضایی و با بازدید عوامل نیروی انتظامی و شرکت گاز برخورد قاطع و موارد مشاهده شده جمع آوری میشود.

خانه » اجتماعی » برخورد قاطع با انشعاب های غیر مجاز گاز در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در جلسه مدیریت بحران شهرستان رفسنجان که با موضوع بررسی وضعیت شهرستان در حوزه بناهایی که برای آنها اتفاقی همچون پلاسکو مصور است و برنامه ریزی اقدامات لازم برای پیشگیری که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد ضمن عرض تسلیت حادثه غم بار ساختمان پلاسکو در تهران و از دست رفتن جمعی از خدمتگذاران مجموعه اتش نشانی در این حادثه اظهار داشت: جمعی از انسان های کارآزموده و موثر در کشور به خاطر نجات جان هم وطنان گرفتار شدند و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه بسیاری از ساختمان ها و بناها در کشور احتمال وقوع این حادثه در آنها می رود تصریح کرد: در صورتی که در بناها دقت لازم صورت نگیرد و افزاد در چنین مواردی غفلت کنند این اتفاق در دیگر بناهایی کشور نیز اتفاق می افتد.

ملانوری خاطر نشان کرد: بناهای و ساختمان های شهرستان رفسنجان نیز از این امر مثتنی نیستند و بایستی دقت لازم صورت گیرد.

وی بیان داشت: در راستای پیشگیری از مشاهده چنین مواردی در سطح شهر یک هیات مرکب از نمایندگان شهرداری در دو بخش فنی و آتش نشانی، میراث فرهنگی، برق، آب ، گاز، راه و شهرسازی، نظام مهندسی و اتاق اصناف  از اماکن عمومی شهرستان از جمله پاساژها و بازار، حسینیه و مساجد بازدید داشته و جوانب ایمنی انها بررسی خواهد شد.

فرماندار رفسنجان با توجه به مطالب مطرح شده در این جلسه از سوی سازمان ها مختلف بیان داشت: شرکت نفت در رفسنجان موظف است به پمپ ضد جرقه برای تخلیه تانکرها خود مجهز گردد.

وی خاطر نشان کرد: ساختمان هایی که نیاز به تجهیزات اتش نشانی دارند تا زمانیکه تایید نهایی نشده اند مجوزی از سوی هیچ کدام از ارگان ها مرتبط صادر نمی شود.

ملانوری گفت: کلیه انشعاب های غیر مجاز گاز در سطح شهرستان با اخذ مجوز از دستگاه قضایی و با بازدید عوامل نیروی انتظامی و شرکت گاز  برخورد قاطع و موارد مشاهده شده جمع آوری میشود.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری رفسنجان متقبل شده است تا در صورت همکاری دهیاری کبوترخان و احمدآباد دئفه در احداث ساختمان و خرید ماشین اتش نشانی، تامین نیرو و اداره ان را پوشش دهد.

برچسب ها:
انشعاب غیر مجاز برخورد قاطع
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان