فرماندار رفسنجان تاکید کرد:

جوانان بومی رفسنجان در شرکت توزیع برق بکارگرفته شوند

  • شناسه خبر: 115667
جوانان بومی رفسنجان در شرکت توزیع برق بکارگرفته شوند

فرماندار رفسنجان گفت: در بخش نیروی انسانی شرکت توزیع برق شهرستان از جوانان بومی شهرستان و تحصیل کرده بکار گرفته شوند و یا ارتقا یابند.

خانه » اجتماعی » جوانان بومی رفسنجان در شرکت توزیع برق بکارگرفته شوند

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که با موضوع برق و حضور مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در فرمانداری برگزار شد،  ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال عالم مجاهد حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ارتحال ایشان شوک بزرگی به جامعه ایرانی وارد کرد شخصی که سالهای سال برای انقلاب و اسلام زحمت کشیدند امروز ایشان به عنوان یک اسطوره در تاریخ ما ماندگار شد .

وی ضمن تشکر از مردم در مراسم ارتحال ایت الله هاشمی رفسنجانی افزود : ایشان به عنوان یک همرزم و امین و یار وفادار امام (ره) در کنار مقام رهبری و دولت  بودند و در جاهای حساس کشور حضور داشتند .

فرماندار بیان داشت :از همه جماعات از جمله دانشگاهیان و دانش اموزان و… و اقشار محتلف مردم حضور گسترده داشتند و با نظر هماهنگی با شورای شهر و شهرداری یکی از میادین شهر به نام ایشان نامگذاری شد .

وی تصریح کرد :بزرگراه رفسنجان انار هم به نام ایت ا.. هاشمی نامگذاری شده است ، اینها ابراز ارادتی است به ایشان است که صورت گرفته است بدانید قدردانی از زحمات ایشان و مبارزان وظیفه است کسانی که برای نظام از جان مایه گذاشتند .

فرماندار بیان داشت :علی رغم کمبود اعتبارات در نزدیک سه ساله سعی کردیم مشکلات را حل کنیم .مسائل و مباحثی در حوزه برق مطرح شد اداره برق ساختمان فرسوده ای بود فضای مناسبی می بایست در نظر گرفته شود که اعتبار چهار میلیارد تومان برای این پروژه صورت گرفت که امیدواریم  تا سه ماه اول به بهره برداری برسد .

ملانوری افزود:بلوک ۷ رفسنجان مشکل جدی داشت که تامین اعتبار شد و متقاضیان نیز پای کار آمدند.

وی راجع به احداث پست شماره ۱ رفسنجان بیان داشت: در منطقه که پست شماره یک را پوشش می دهد خیلی مشکل داشتیم با پیگیری که صورت گرفت که مشکل حل شود و ۱۷ و نیم میلیارد تومان پروژه پول میخواست که این هزینه تامین شد .در مسیر پروژه ها مشکلاتی بود شهرداری مساعدت های فراوانی داشت و با چالش های بسیار این پست اجرا شد.

وی بیان داشت :در این مسیر سنگ اندازی بود که با پیگیری حل و فصل شد .پست بهرمان نیمه کاره بود این پروژه ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده که تا پایان سال به بهره برداری می رسد .این پست ولتاژبرق منطقه را تثبیت می کند وکل شهرستان را پوشش می دهد در منطقه فوایدی در عمران دارد .

فرماندار تصریح کرد :ما به تناسب نیازهای شهرستان کار انجام دادیم شهرستان یک شهرستان برخوردار از نظر بودجه می باشد لذا در این زمینه اعتبارات زیادی به ان تخصیص نمی یابد .

وی افزود :ما در حوزه شبکه ها مشکلاتی داریم که پیگیر هستیم بخشی هم مرتفع شده است .بحث برق بیمه سلامت و بحث تعرفه مساجد هم از جمله مشکلاتی است که مطرح کردیم و پیگیر هستیم .

فرماندار رفسنجان همچنین راجع به بخش نیروی انسانی شرکت برق شهرستان بیان داشت: می توان در این زمینه از جوانان بومی شهرستان و تحصیل کرده بکار گرفته شوند و یا ارتقا یابند.

 

برچسب ها:
بومی رفسنجان شرکت توزیع برق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان