جابجایی بیش از ۴۶۰ هزار مسافر در سه ماهه سوم سال جاری

  • شناسه خبر: 115594
جابجایی بیش از ۴۶۰ هزار مسافر در سه ماهه سوم سال جاری

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان از جابجایی بیش از ۴۶۰ هزار مسافر با ۴۸ دستگاه اتوبوس در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » جابجایی بیش از ۴۶۰ هزار مسافر در سه ماهه سوم سال جاری

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، احمد غلامحسینی با اشاره به افزایش استقبال شهروندان از اتوبوس های شرکت واحد نسبت به فصل تابستان، اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به ۵۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر رفسنجان و حومه فعالیت می کنند.

وی افزود: در سه ماهه سوم سال جاری بیش از ۴۶۰ هزار نفر از شهروندان و دانشجویان برای رفت و آمد درون شهری از اتوبوس های این سازمان استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی ماهیانه به طور متوسط بین ۷۰ تا ۹۰ دستگاه اتوبوس در اختیار ستاد نماز جمعه و دعای ندبه قرار می دهد، گفت: این اتوبوس ها به صورت رایگان برای جابجایی شهروندان در روزهای جمعه اختصاص یافته است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان تعداد اتوبوس های اختصاص یافته به مدارس جهت جابجایی دانش آموزان را بین ۳۰ تا ۴۰ دستگاه در ماه اعلام کرد و افزود: در سه ماهه سوم امسال بیش از ۱۳۰ دستگاه اتوبوس در اختیار سپاه، فرمانداری، بخشداری، دهیاری، هلال احمر، دانشگاه پیام نور و مناسبت های مختلف فرهنگی و مذهبی قرار گرفته است.

برچسب ها:
اتوبوس اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان