پیام قدردانی فرماندار رفسنجان از حضور انقلابی مردم در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • شناسه خبر: 115509
پیام قدردانی فرماندار رفسنجان از حضور انقلابی مردم در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

فرماندار رفسنجان با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم ولایی این شهرستان در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجان قدردانی کرد.

خانه » اجتماعی » پیام قدردانی فرماندار رفسنجان از حضور انقلابی مردم در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش خانه خشتی ، مراسم بزرگذاشت یار دیرین امام(ره) ، انقلاب و رهبری آیت الله هاشمی رفسنجانی روز گذشته با حضور پرشور مردم فهیم وهمیشه در صحنه رفسنجان برگزار شد.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان نیز با صدور پیامی به شرح زیر از این حضور باشکوه قدردانی کرد.:

بسمه تعالی

من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

سلام بر شما و سلام بر شور و شعور بی مثالتان ، سلام بر دل های پرمهرتان ، سلام بر اشک های پاکتان

دیروز گام ها و ناله های سوزناک شما در مراسم ترحیم و بزرگداشت یار دیرین امام ، انقلاب و رهبری رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی جلوه دیگری از همراهی و همدلی مردم و خادمان شان در روزهای سخت و دشوار را به نمایش گذاشت. حضور آگاهانه و قدرشناسانه شما در مراسم بزرگداشت  و تجلیل از آیت الله هاشمی رفسنجانی خدمتگزار فداکار مردم و انقلاب و یار وفادار امام و رهبری، صفحه پرشکوه دیگری در تاریخ پرافتخار شهرستان رفسنجان  را رقم زد و وحدت استوار ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت.زبان از سپاسگزاری این حضور و حمایت، قاصر است و تنها تلاش پیگیرتر مسئولین شهرستان در خدمت به مردم و جدیت بیشتر در پیمودن راه اعتدال و پرهیز از افراط -که گوهر اندیشه و عمل آن مجاهد در راه حق بود را قدردانی عملی از حماسه حضورتان می دانم.

بدین وسیله ضمن تقدیر مجدد از حضور حماسی مردم قدرشناس شهرستان رفسنجان از تلاشها و زحمات کلیه دست اندرکاران برگزاری این مراسم ، خانواده معظم و معزز  شهدا ، ادارات و نهادهای دولتی ، نیروهای نظامی و انتظامی ، اصناف و بازاریان ، شرکتها و واحدهای صنعتی و تولیدی ، هیات های مذهبی ، جامعه ایثارگری ، شوراهای اسلامی ، شهرداریها و دهیاریها ،  ائمه جمعه و جماعت ، روحانیون ، دانش آموزان ، دانشجویان ، فرهنگیان ، دانشگاهیان و  اصحاب رسانه تقدیر و تشکر می نمایم.

روح آن فقید سعید شاد و راهش پر رهرو باد.

 حمید ملانوری

معاون استاندارو فرماندار ویژه

شهرستان رفسنجان

 

برچسب ها:
ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام قدردانی فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    معلومه بدجور سوختید در جواب iran بود.

    دلسوز

    مسئولانی که ادعای تبعیت از ولایت دارند بخوانند و بجای حرف و نام بردن از ایشان عمل کنند بدون ترس از کسی اگر واقع مستقل هستند.... بیانات مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مدظله العالی در دیدار ائمه تهران 31مرداد1395: در ایّام فتنه در سال ۸۸ در اوّل کار، بنده یکی از این سران فتنه را خواستم و به او گفتم که آقاجان، این کاری که شما شروع کرده‌اید و دارید میکنید، دست بیگانه‌ها خواهد افتاد و دشمن از این استفاده خواهد کرد؛ شما حالا بظاهر درون نظام هستید، با نظام هستید و به قول خودتان دارید یک اعتراض مدنی -من‌باب‌مثال یک اعتراض به انتخابات- میکنید امّا این کاری که دارید میکنید مورد استفاده‌ی دشمنانِ اصل نظام قرار خواهد گرفت؛ گوش نکرد؛ یعنی نفهمیدند که چه داریم میگوییم؛ حالا البتّه این نگاه خوشبینانه‌ی بنده است که میگویم نفهمیدند، بعضی هم ممکن است جور دیگری فکر کنند. وارد شدند؛ بعد دیدید از درونش چه درآمد؛ گفتند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است». خب، حالا عذر بیاوریم که اینها که یک مشت جوان بودند، یک چرندی، یک حرف بی‌ربطی گفتند؛ نه، این‌جوری نیست. اگرچنانچه در زیر عبای بنده کسی حرفی بزند که من با آن مخالفم، خب بایستی او را از زیر عبایم بیرون کنم؛ بایستی اعلام کنم که مخالفم وَالّا به‌حساب من گذاشته خواهد شد؛ همه‌ی وزن و وزانتی که صاحب عبا دارد، پشتوانه‌ی آن حرف خواهد شد. حرف، اینها است؛ ببینید! نگاه به مسائل جاری، این‌جوری باید باشد؛ بصیرت سیاسی که ما میگوییم یعنی این. بفهمیم که مردادچه کسی دارد ما را به کجا میبرد، به کجا دعوت میکند، به کجا میکشانَد. آیا به سمت اهداف اسلامی داریم حرکت میکنیم؟ به سمت تدیّنِ روزافزون جامعه داریم حرکت میکنیم؟ یا آن‌چنان‌که دشمن مایل است، به سمت بی‌مبالاتی بیشتر حرکت میکنیم، به سمت دلباختگی بیشتر به اقطاب(۱۲) مخالف دین داریم حرکت میکنیم. آن بصیرت سیاسی، این است. اگرچنانچه این را فهمیدیم، آن‌وقت معلوم میشود که بایستی با زید باشیم یا با عمرو باشیم، یا از این حمایت کنیم یا از آن حمایت کنیم؛ در سایه‌ی این نگاه کلان باید فهمید. این هم یک مسئله است.

    محسن

    معلومه بدجوری سوختید....

    شهروند رفسنجان

    البته نباید این افراد را بزرگشون کرد...ولی سکوت هم در مقابل هنجارشکنان نشانه تایید است.

    iran

    رییس دانشگاه پیام نور پیام تقدیر ندادن!!!دانشجویان پیام نور بیانه جدید در مورد حضور مردم ندادن!!!!مسول انجمن مستقل دانشگاه آزاد بیانات جدیدی نفرمودن که چاپ کنید

    شهروند رفسنجان

    متاسفانه یه عده خناس در جهت بهره برداری سیاسی و دادن شعار های فتنه گران در مراسمات فوت ایشان هستند که امیدواریم از طرف مسیولان جمهوری اسلامی حمایت نشوند چون به فرموده رهبری: مواضع من درباره فتنه سال ۸۸ کاملاً صریح است و برروی این موضوع حساس هستم و ملاک هم، عدم حمایت از کسانی است که سردمدار فتنه بودند و یا از آن سوءاستفاده کردند و تاکنون نیز اعلام تبری نکرده اند.12تیر1395
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان