پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

در ایام ارتحال آیت الله هاشمی به دنبال تسویه حساب سیاسی نباشید

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در خصوص انتشار کلیپی مغرضانه منتسب به امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت: مشی و منش اخلاقی آیت الله هاشمی رفسنجانی بر اعتدال و همراهی و طرفداری از نظام و انقلاب بوده است، فضای شهر نباید متشنج شود و شان ایشان بزرگ است و نباید به خاطر اینچنین مسائلی خدشه دار شود.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه بر وحدت، آرامش و هم صدایی بر ای توسعه کشور تاکید داشتند خاطر نشان کرد: در مراسم گرامیداشت ایشان و ایام ارتحال و عزای عمومی در کشور نباید عده ای به دنبال تسویه حساب سیاسی خود باشند.

ملانوری تاکید کرد: آیت الله هاشمی در برابر منتقدین صبر و تحمل داشتند، کسانی که دوستدار ایشان هستند نیز باید با تاسی به این منش ایشان صبر و آرامش را پیشه کنند .

فرماندار رفسنجان در پایان با اعلام خبر برگزاری  مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در زادگاهشان رفسنجان روز جمعه از ساعت ۱۵ در مسجد جامع این شهر و با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال این عالم مجاهد در کرمان در روز شنبه و همچنین مراسم هفتمین روز درگذشت در تهران اظهار داشت: هفته آینده  مراسمی در بهرمان زادگاه آیت الله هاشمى نیز برگزار می شود که متعاقباً زمان و مکان آن اعلام مى شود.

ملانروی از عموم مردم رفسنجان جهت حضور در مراسم گرامیداشت عالم مجاهد و یار دیرین امام، انقلاب و رهبری دعوت بعمل آورد.

خروج از نسخه موبایل