افشاگری مقام معظم رهبری هیبت آمریکا را شکست

  • شناسه خبر: 11520
افشاگری مقام معظم رهبری هیبت آمریکا را شکست

 خانه خشتی : سردار نقدی در حاشیه اختتامیه آموزش تکمیلی فضای مجازی بسیج قرارگاه بصیرت گفت: افشاگری مقام معظم رهبری علیه آمریکا و ابرقدرت ها در حقیقت ترس سیاسیون برجسته دنیا را ریخت که با شهامت بیشتری در مقابل آمریکا در عرصه های مختلف دیدگاه خود را بیان کنند  رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگوی اختصاصی […]

خانه » آخرین اخبار » افشاگری مقام معظم رهبری هیبت آمریکا را شکست
 خانه خشتی : سردار نقدی در حاشیه اختتامیه آموزش تکمیلی فضای مجازی بسیج قرارگاه بصیرت گفت: افشاگری مقام معظم رهبری علیه آمریکا و ابرقدرت ها در حقیقت ترس سیاسیون برجسته دنیا را ریخت که با شهامت بیشتری در مقابل آمریکا در عرصه های مختلف دیدگاه خود را بیان کنند
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگوی اختصاصی خود با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر یزد، در خصوص دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در اجلاس عدم تعهد که در تهران برگزار شد گفت:سخنرانی مقام معظم رهبری ،هیبت آمریکا را در عرصه بین المللی شکست و حقیقت واقعی آمریکا را در عرصه بین المللی برای تمام مردم دنیا آشکار کرد و این افشاگری علیه آمریکا و ابرقدرت ها در حقیقت ترس سیاسیون دنیا را ریخت تا با شهامت بیشتری در مقابل آمریکا در عرصه های مختلف دیدگاه خود را بیان نمایند .

سردار نقدی در ادامه اظهار داشت: سخنرانی ولی امر مسلمین جهان در اجلاس نم باعث افزایش بصیرت سیاسیون دنیا شد . اینکه رهبری وقتی وارد اجلاس می شود برخلاف عرف دیپلماتیک در ابتدا و انتهای سخنرانی ایشان سران کشورها می ایستند، این نشان از نفوذ  ایشان در دل سران کشورها  و به دلیل استدلال ها  و منطق های به حق ایشان است.

وی در ادامه  در تشریح سخنان حضرت آیت الله خامنه ای گفت:کلمه کلمه سخنان ایشان در اجلاس نم برای تمام مردم دنیا در عرصه های مختلف و سران کشورهای جهان مهم بود و عملیاتی ترین حرف ایشان در خصوص توصیه ای بود که به آمریکا و رژیم صهیونیستی برای پذیرفتن حق تعیین سرنوشت و انتخاب برای فلسطین بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص ورود بسیجیان به فضای مجازی به تدبیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: اگرچه در طول چند دهه بعد از انقلاب ،بیشترین هجمه بعد از ولایت فقیه به بسیجیان بوده ،اما بسیجیان ترسی از تخریب چهره شان در این فضا که با تبلیغات کاذب آمریکا و صهیونیسم انجام می شود را ندارند . بسیج وظیفه ی خود دید تا با ورود به این عرصه فرمان ایشان را عملی سازد. بسیجیان با اخلاص وارد این عرصه شده اند و انشاءالله به حول و قوه الهی در جنگ رسانه ای ای نیز پیروز خواهند شد .

برچسب ها:
افشاگری مقام معظم رهبری هیبت آمریکا را شکست
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان