نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم گرامیداشت روز رفسنجان مطرح کرد:

منافقین داخلی خطر جدی انقلاب / جریانی در کشور به دنبال بازسازی فتنه ۸۸ است

  • شناسه خبر: 115162
منافقین داخلی خطر جدی انقلاب / جریانی در کشور به دنبال بازسازی فتنه ۸۸ است

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آمریکا و انگلیس و اسرائیل دشمنان قسم خورده ماهستند اما ان چیزی که خطر جدی است و انقلاب را تهدید می کند منافقین داخلی وابسته به خارج هستند.

خانه » سیاسی » منافقین داخلی خطر جدی انقلاب / جریانی در کشور به دنبال بازسازی فتنه ۸۸ است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام محسن زاده امشب در مراسم گرامیداشت ۱۸ دیماه روز نامگذاری شده به نام رفسنجان اظهار داشت: پایین کشیدن مجسمه شاه ملعون در دوران انقلاب اتفاقی است که در سراسر کشور رخ داد اما آنچه مهم است نفس پایین کشیدن است، مجسمه نماد شرک و فرعون است و کاری که مردم شریف رفسنجان انجام دادند نشان داد که با هرگونه ظالم مستکبر که شاه ملعون یکی از مصادیق آن است مخالف هستند.

وی افزود: مردم این خطه با این کار ایمان خودشان را به نمایش گذاشتند و به ساحت مقدس انبیاء که صفت بت شکنی برای آنان باقی و جاری است تاسی کردند، این روز یک یوم الله تلقی می شود  که باید همه شما انقلابیون  مراقبت کنید تا دستاوردهای انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی امام مهدی(عج) متصل گردد.

مهم انقلابی ماندن و حفظ انقلاب است

محسن زاده تصریح کرد: سراسر دوران رژیم پهلوی حکومت ضددینی بهائیت جاری بود، رژیم پهلوی فرعونی بود که بر جامعه اسلامی چنگ انداخته بود و خود را برتر می دانست.

وی به حضور پرشور مردم ولایتمدار رفسنجان در دوران انقلاب و پس از ان دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: مردم این خطه هست و بود خود را برای انقلاب صرف کردند و در دفاع مقدس درخشان تر از دوران انقلاب حاضر شدند.

حجت الاسلام محسن زاده اظهار داشت: این افتخار بزرگی است که رهبر فرزانه انقلاب بر انقلابی بودن مردم این شهرستان و استان کرمان مهر تایید بزنند انچه مهم انقلابی ماندن و حفظ انقلاب است.

وی با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب اسلامی دستخوش حوادث و فتنه ها شده است خاطر نشان کرد: اگر مردم با همان روحیه انقلابی و با چنگ و دندان از انقلابشان در برابر جبهه استکبار و منافقین داخلی دفاع نکنند انقلاب عقب گرد خواهد کرد و یک خطر جدی برای انقلاب اسلامیست.

خطر جدی منافقین داخلی وابسته به خارج هستند

محسن زاده تصریح کرد: در صورتی انقلاب عقب گرد خواهد کرد که انقلابیون از انقلابشان نادم شوندو از دستاوردهای آن حفاظت نکنند آنگاه انقلاب حالت ایستایی پیدا کندکه دیگر احیا کننده نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارلله استان کرمان با بیان اینکه حساسیت نسبت به این روزها باید صد چندان بیشتر از روزهای جریان انقلاب اسلامی باشد تصریح کرد: دشمنان در صدد عقب راندن انقلاب هستند، آمریکا و انگلیس و اسرائیل دشمنان قسم خورده ماهستند اما ان چیزی که خطر جدی است و انقلاب را تهدید می کند منافقین داخلی وابسته به خارج هستند.

وی خاطر نشان کرد:مردم باید حقایق را بدانند که باید منصفانه و مستند بیان شود تا تکلیفشان را بدانند، برای حفظ انقلاب اسلامی باید حرفها را گفت تا مردم با علم و بصیرت از انقلابشان دفاع کنند.

پشت صحنه روی کار امدن بنی صدر و تحمیل کردن منتظری به نظام چه کسانی هستند؟

محسن زاده بیان داشت: جریانی از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش کرده تا ان را به انحراف بکشاند ،  باید دید که پشت قضیه دولت به اصطلاح ملی مذهبی بازرگان، پشت صحنه روی کار امدن بنی صدر و تحمیل کردن منتظری به نظام چه کسانی ایستادند.

وی به کتاب خاطرات حجت الاسلام ری شهری اشاره کرد و گفت: در این کتاب آمده است واکنش امام(ره) نسبت به این سخن بنده که گفتم اکبر هاشمی بهرمانی می خواهد منتظری را مطرح کند برآشفته شدند و گفتند بگویید این کار را نکند در حالیکه آقای هاشمی می گوید ما این موضوع را مطرح کردیم و کار از کار گذشته است.

محسن زاده گفت: زمانی که میر حسین موسوی نخست وزیر دولت وقت بود امام(ره) به ایشان فرمود اگر اندک خدمات شما نبود دستور می دادم که شما را محاکمه و مجازات کنند، چه کسی این نخست وزیر را به امام تحمیل کرد، در اینجا نقش برجسته دو نفر پدر و پسر سیاسی برجسته می شود.

جریانی در کشور به دنبال بازسازی فتنه ۸۸ است

وی به جریانات فتنه ۷۷ و ۸۸ اشاره کرد و گفت: به تعبیر امام علی(ع) فتنه شباهت به حق دارد و وقتی می گذرد باطل بودن ان روشن می شود.

محسن زاده ادامه داد: امروز جریانی در کشور به دنبال بازسازی فتنه ۸۸ است که به مراتب خطرناکتر از ان خواهد بود چرا که صحنه گردان های ان تجربه دارند و به سادگی خود را لو نمی دهند.

وی تصریح کرد: اکبر گنجی در دوران اصلاحات گفت که دوران امام(ره) به پایان رسیده و باید به موزه تاریخ سپرده شود و امروز درصدد هستند که امام را تحریف کنند.

محسن زاده بیان داشت: امروز وقتی برخی خواص می گویند امام(ره) با شعار مرگ بر آمریکا مخالف بود در حالیکه خودشان را در زمره انقلابیون قلمداد می کنند برای جوان نسل چهارم انقلاب تعارض پیش می اید، این همان بیان اکبر گنجی است که با یک لحن دیگر آقایان مطرح می کنند.

وی تصریح کرد: امروز می بینیم که سید جواد ابطحی نماینده مردم خمین شهر اصفهان در سخنرانی خود می گوید نظریه هاشمی رفسنجانی برای انتخابات این است که اعلام کند حکومت دینی نمی خواهیم و حکومت دینی جامعه ما باید به حکومت مسلمانان تبدیل شود چیزی شبیه ترکیه و مالزی یعنی حاکمان مسلمان باشند همین کافی است، آیا حرف چیزی به جز براندازی جمهوری اسلامی است؟

کاخ نشینی مجدد در دوران اقای هاشمی رقم خورد

محسن زاده گفت: دختر هاشمی رفسنجانی رسما اعلام می کند که ما اعتقادی به حکومت دینی نداریم و حجاب و بی حجاب در جامعه آزاد باشد و افراد خودشان انتخاب کنند.

وی بیان داشت: در جریان فتنه ۸۸ نه ماه قبل از انتخابات محمد خاتمی به اروپا سفر کرد و کمک مالی گرفت و با منافقین پیمان بست تا یک انقلاب مخملی در ایران بیاندازد و انقلاب اسلامی را سرنگون کنند، ۶ ماه قبل از انتخابات نیز آقایان هاشمی، مصطفوی،خاتمی، محتشمی پور و ابطحی در جماران جلسات خود را شروع کردند که محمد علی ابطحی در بازجویی های خود می گوید در این جلسه تصویب شد که بگوییم تقلب صورت گرفته و رمز اغتشاش تقلب باشد.

محسن زاده تصریح کرد: هاشمی در زمان حیات امام(ره) از مدیریت کردن رای مردم سخن می گفت در حالیکه قبل از انتخابات ۸۸ سخن از کمیته صیانت از آراء به میان اورد.

وی بیان داشت: در ماجرای نامه بدون سلام به محضر رهبر فرزانه انقلاب از سوی هاشمی آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس بیان کرد که من متعجم که چرا دوست و همسنگر دیروز ، امروز و فردای معظم له چنین نامه ای نوشته است.

محسن زاده خاطر نشان کرد: یکی از زشتی هایی که به شاه می گفتیم کاخ نشینی بود اولین بار مجدد در دوران اقای هاشمی رقم خورد و در خطبه های نماز جمعه ۱۸ ابان ماه ۶۸ گفت ما باید به مانور تجمل روی آوریم امروز به خاطر اسلام و انقلاب مسئولین وظیفه دارند باوقار باشند و نباید در دیدگان مسلمانان و غیر مسلمانان ملتی مفلوک جلوه کنیم.

وی افزود: هاشمی در کتاب خاطرات خود ۷۰ مرتبه سخن از تجملات و هلیکوپتر خصوصی و باغ کلاردشت و … کرده است، در حالیکه اینها از پول بیت المال است مردم انقلاب کردند و مرگ بر طاغوت گفتند که اینها را نداشته باشند، امام(ره) فرمودند حکومت ما همان حاکمیت امیرالمومنین(ع) است.

چنگ اندازی به بیت المال نتیجه مانور تجمل است

محسن زاده بیان داشت: امروز که قضیه گورخوابها مطرح می شود مسئولین می گویند باید این گورخوابها عقیم شوند در حالیکه شاه دزدهایی که حقوق میلیونی می گیرندبدتر از گورخوابی است و به بیت المال چنگ می اندازند، چطور بابک زنجانی با اختلاس ۳ هزار میلیارد چنگ اندازی به بیت المال است اما ۸ هزار میلیارد صندوق فرهنگیان وام است، اینها نتیجه مانور تجمل است.

این مسئول خاطر نشان کرد: فتنه ای که قرار است شکل گیرد بازسازی فتنه ۸۸ با همان ویژگی و خطرناکتر است، سال ۸۸ مهدی هاشمی با یک مرکز در تهران و یک مرکز در یک کشتی در عمارات یک فتنه را مدیریت کرد و شبیه این الان در حال اتفاق افتادن است.

وی در پایان اظهار داشت: اسناد تلخی از این انقلاب عبور می کند اما در کنار این فرعونیان خداوند موسایی را قرار داده است تا هدایتگر و رهایی بخش این انقلاب باشد.

برچسب ها:
بازسازی فتنه فتنه منافقین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان