خانه خشتی گزارش می دهد؛

چشم امید به دستان پرمهر خیرین رفسنجانی / از زندگی در یک اتاق گنبه ای تا مادر فلجی که آرزوی دیدن دو فرزندش را دارد

  • شناسه خبر: 115140
چشم امید به دستان پرمهر خیرین رفسنجانی / از زندگی در یک اتاق گنبه ای تا مادر فلجی که آرزوی دیدن دو فرزندش را دارد

این روزها داستان زندگی افرادی را از گوشه و کنار این شهر می شنویم که شاید غیرقابل باور باشند …

خانه » فرهنگی مذهبی » چشم امید به دستان پرمهر خیرین رفسنجانی / از زندگی در یک اتاق گنبه ای تا مادر فلجی که آرزوی دیدن دو فرزندش را دارد

به گزارش خانه خشتی ، خادمین خیریه حضرت سید الشهدا(ع) در ادامه بازدید و دلجویی از خانواده های نیازمند در شهرستان رفسنجان پس از آنکه با حضور امام جمعه رفسنجان با خانواده ی نیازمند بدون سرپرستی که درمان کلیه مادر خانواده نیازمند ۲۵ میلیون تومان پول بود ، دیدار کردند این بار با همراهی حجت الاسلام حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان و جمعی از دیگر روحانیون به دیدار ۵ خانواده نیازمند دیگر در این شهر رفتند و پای درد دل آنها نشستند.

یکی از آنها جوان ۱۶ ساله مبتلا به سرطان خون بود که توانایی پرداخت مخارج بالایی پزشکی برای درمانش را ندارد و به دست پر خیر مردم ولایتمدار رفسنجان چشم امید دوخته است تا بصورت هدیه یا قرض جان او را از مرگ نجات دهند.

خانواده دیگر با سرپرستی مبتلا به پلاکت خون بود که همسرش نیز از ناحیه پا مصدوم بود و به دلیل هزینه های درمانی بالا در امر معیشت خود در تنگنا قرار گرفته است.

مادر بی سرپرستی که در هزینه جهیزیه دخترش مانده و چندسالی به این علت ازدواج دخترش به عقب افتاده و مشکلاتی را برای آناه بوجود اورده دیگر خانواده ای بودکه خادمین خیریه السید الشهدا از انان دلجویی کردند.

این خادمین همچنین از خانواده ساداتی که سرپرست ۲۷ ساله ان فلج مادرزاد فرزند سه ساله اش تشنجی و همسرش ناراحتی پوستی دارد و در اتاق گنبه ای روزگار خود را می گذرانند و با اخطار قطع قبوض و هزینه های درمان خود و خانواده اش به ستوه امده است دیدار کردند.

خانواده دیگر خانم سیده فلج در ویلچر بود که ۱۲ سال سرپرستی نداشت و ۲ فرزندش نیز در بهزیستی کرمان به سر می برند و آرزوی دیدار انها را دارد ، خودش در منزل اجاره ای بسر می برد که به دلیل عدم توانایی پرداخت اجاره بها صاحب خانه عذرش را خواسته است.

شما مردم خیرین رفسنجانی می توانید با همکاری خیریه حضرت سید الشهدا خدمتی هرچند کوچک را به این خانواده های نیازمند داشته باشید.

خیریه حضرت سید الشهداء واقع در خیابان شهدا ۴ ، نسیده به حوزه علمیه حضرت زینب(س) ساختمان تیمچه پرویز با شماره های تماس ۹۱۳۲۹۲۰۵۶۹ ، ۹۱۳۶۶۷۶۵۴۹ و ۳۴۲۶۲۹۱۳ منتظر قدوم پرخیر و برکت و مشارکت شما در مداوای این خانواده هاست.

خیرین گرامی همچنین میتوانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب۰۱۱۰۳۳۰۰۰۸۰۰۶ نزد بانک ملی به نام خیریه حضرت سیدالشهداء واریز نمایند.

برچسب ها:
امید بی بضاعت خیرین فلج گنبه ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان