امام جمعه رفسنجان در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم مطرح کرد :

به برکت ولایت و انقلاب خانواده های شهدا همچون کوه ایستادند

  • شناسه خبر: 114853
به برکت ولایت و انقلاب خانواده های شهدا همچون کوه ایستادند

امام جمعه رفسنجان گفت : اگر امروز تمثال شهدا را مشاهده می کنید می بینید خانواده های انها مقاوم هستند مثل کوه همگی به خاطر ولایت فقیه و انقلاب می باشد

خانه » فرهنگی مذهبی » به برکت ولایت و انقلاب خانواده های شهدا همچون کوه ایستادند

به گزارش خانه خشتی ، حجت السلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که به همت شهرداری رفسنجان در هتل باغ برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت :یک روزی در سال ۴۲ میدانی باز شد و به ندای الهی و اسمانی امام راحل در برخی از شهرها چون قم و تهران و ورامین همراهی با امام راحل کردند .
وی افزود :در طی سالهای رنج و تبعید در سال ۵۶ در ۱۹ دی ماه در قم نهضت امام(ره) کلید خورد بعد از ۱۳ ماه در ۲۲ بهمن ۵۷ این انقلاب با ان همه ایثار و فداکاری به ثمر نشست .
امام جمعه بیان داشت :زمان زیادی نگذشت که دشمنان سیلی بزرگی از مردم ایران خوردند ، منافع انها قطع شده بود ، ملت بزرگ ایران در ۱۳ابان ۵۸ لانه مستکبرانه جاسوسی امریکا را اشغال کردند و طبیعی بود دشمن نمی توانست این وضع را تحمل کند و فصل دیگری را گشودند و جنگ را بر ما تحمیل کردند .
وی تصریح کرد :هشت سال دوران دفاع مقدس از رزم و فداکاری و محنت و نداشتن سلاح همراه بود و غبار مظلومیت در چهره رزمندگان مشاهده می شد ، از اسارت و جانبازی و معلولیت و شهادت فرزندان این ملت همه اینها در واقع برای ملت زیبایی بود و این زیبایی چه زیبای هایی را رقم زد و افتخاراتی را افرید .
امام جمعه به ازادی سازی ابادان اشاره کرد و گفت :رزمندگان هیچ وقت اجازه ندادند در منطقه ابادان پاهای جنایتکارانه دشمن باز شود محکم ایستادند در ۵ مهر سال ۶۰ حصر ابادان ان هم به خواست امام راحل  شکسته شد.
وی بیان داشت :سوم خرداد رزمندگان خرمشهر را ازاد کردند قوت و نیروی  در دل رزمندگان ما ایجاد شد کما اینکه حلب هم امروز چون خرمشهر ان درخشش را ایجاد کرده است ، نه تنها دل رزمندگان سوریه بلکه رزمندگان عراق و یمن هم همچنان رزمندگان در بحرین و دیگر ممالک اسلامی انها هم قوت و نیرو جان گرفتند و جان می گیرند .
وی افزود :نه تنها امروز فصل و میدانی در سوریه برای اسلام ایجاد شده است و رزمندگان قدم می گذارند هر کجا هر میدانی گشوده شد رزمندگان در انجا موفق و سربلند بیرون امدند در سقوط هواپیمای شهدای غدیر رزمندگان سربلند پر افتخار بیرون امدند .
امام جمعه خاطرنشان کرد : اگر امروز تمثال شهدا را مشاهده می کنید می بینید خانواده های انها مقاوم هستند مثل کوه همگی به خاطر ولایت فقیه و انقلاب می باشد ، اخرین شهید مدافع یک روحانی جوان با سن کم در جبهه علم انچنان پیشتاز بود که از نخبگان شمرده می شد اما در میدان جنگ هم ایشان از نخبگان بود در کنار فرماندهان جنگید .
وی افزود :اسلام مرز نمی شناسد برای اسلام افغانستان ،پاکستان ، عراق ،ایران ،سوریه، لبنان، فلسطین، بحرین و حجاز فرق ندارد .انشاا… با دعای خیر شهدا و خانواده های انها حجاز هم از دست دشمنان نجات یابد .

برچسب ها:
انقلاب برکت شهدای مدافع حرم ولایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان