تا زمانی که پرونده فتنه باز است باید از فتنه گفت

  • شناسه خبر: 114647
تا زمانی که پرونده فتنه باز است باید از فتنه گفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت: این سوابق و خدمت‌ها زمانی عاقبت به‌خیری می‌آورد که تحت ولایت ولی‌فقیه باشیم و تا زمانی که ولی‌فقیه می‌گویند پرونده فتنه باز است باید از فتنه گفت.

خانه » سیاسی » تا زمانی که پرونده فتنه باز است باید از فتنه گفت

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی در تشریح فتنه سال ۸۸ افزود: حماسه ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: اگر حادثه عاشورا اربعین را نداشت شناخته نمی‌شد، اربعین سال ۶۱ هجری آمدن حضرت زینب(س) و یاران امام‌حسین(ع) سبب شد قیام امام‌حسین(ع) ماندگار بماند و امروز بعد از یک‌ هزار و ۴۰۰ سال اربعینی داریم که ۲۵ میلیون زائر در کنار قبر امام‌حسین(ع) هستند.

سلطانی با بیان اینکه اربعین عاشورا از عاشورا اثرگذارتر بود، افزود: ۹ دی اربعین انقلاب اسلامی بود.

وی بیان داشت: آمریکا و اروپا از اول انقلاب به‌دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند، اما زمانی که نتوانستند به خواسته خود برسند سناریوی براندازی نظام را نوشتند و جنگ هشت‌ساله راه انداختند، اما زمانی که قدرتمندی نظام بر آن‌ها ثابت شد، قصد به راه انداختن انقلاب مخملی که در گرجستان و اوکراین راه انداخته بودند در ایران نیز راه بیندازند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: این فتنه قبل از انتخابات و یک هفته و یک سال قبل نبود، بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری ۱۰ یا ۱۵ سال نشستند و نقشه کشیدند، به‌‌طوری‌که مشاور ریگان اذعان دارد که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران در زمان ریگان جلسه برگزار و تصمیم گرفته شد.

سلطانی خاطرنشان کرد: شعار و رمز عملیاتی دشمن در فتنه ۸۸ « تقلب» در انتخابات بود که خیلی‌ها این شعار را باور کردند و هرچه مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام گفتند کسی باور نکرد که دروغ است.

وی ادامه داد: کم کم وسوسه‌های دشمن و تقلب انتخابات که با رسانه‌ها و شبکه‌ها و تبلیغات داخلی و اردوکشی‌های خیابانی منجر شد مردم به خیابان‌ها بیایند و باور کنند سران فتنه مظلوم هستند و حق با آن‌هاست، تا اینکه مردم اهانت و بی‌احترامی و آتش‌زدن خیمه امام‌حسین(ع) و مسجد لولاگر را دیدند.

سلطانی خاطرنشان کرد: مردم دیدند اصل ولایت‌فقیه، اصل عاشورا و اصل اهل‌بیت(ع) و دین زیر سؤال می‌رود در حماسه ۹ دی چشم فتنه را کور کردند.

وی تصریح کرد: اما خواسته مردم این بود که نظام جمهوری اسلامی باشد و ۹ دی این حماسه رخ داد و مقام معظم رهبری فرمودند« حادثه ۹ دی از جمله نمونه‌های قدرت جمهوری اسلامی است، در آن حادثه کسی دست‌اندرکار نبود و خود مردم در این حادثه وسط آمدند و بافکری که نظام باید باشد حادثه بی‌نظیر را رقم زدند».

برخی خواص از فتنه به‌عنوان درگیری انتخاباتی یاد می‌کنند

سلطانی ابراز داشت: اما هنوز سران‌فتنه‌ که هنوز توبه و عذرخواهی نکردند و متاسف می‌شویم برای برخی خواص و چهره‌های نظام که در نظام زحمت کشیدند، اما از فتنه به‌عنوان درگیری انتخاباتی و تبلیغاتی یاد می‌کنند.

وی اذعان کرد: اما باید در مقابل تعبیر این خواص گفت چه شد که از سفارت‌های کشورهای اروپایی به تهران آمدند و پول گذاشتند و حتی در ستادهای انتخاباتی همه گروه‌ها، اعضای ستادها را گروه‌هایی که سال‌ها آن‌طرف آب بودند، گماشتند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بیان کرد: سال ۸۸ خدا کمک کرد و در حماسه ۹ دی پیمان مردم با ولایت تجدید شد.

سلطانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هشت‌ماه را سخت‌تر از هشت‌سال دفاع مقدس دانستند، گفت: اما ۹ دی با آمدن مردم به صحنه آتش فتنه خاموش شد و همه فهمیدند که پشت این صحنه چه کسانی و با چه اهدافی بودند.

وی تصریح کرد: مسائل ۹ دی را باید بنویسیم و مقام معظم رهبری نیز فرمودند« یک‌روزی این قلم‌ها خواهند نوشت» و فرمودند‌ «در سینه ناگفتنی‌هایی دارم که یک روز شاید عنوان کنم».

نظام ما قدرتمند است و ما محکم پای نظام ایستادیم

سلطانی افزود: از خیلی‌ها از جمله برخی خواص امید می‌رفت که فتنه را محکوم کنند و در مورد فتنه و فتنه‌گران، مردم را روشنگری کنند، اما ساکت نشستند و چه بسا این سکوت دلایلی برای به‌ خطر افتادن منافعشان در هر زمینه داشته باشد.

وی کشف وجود جریانات سیاسی استحاله‌شده را از پیامدهای فتنه دانست و گفت: ما نظامی نیستیم مانند کشورهای افغانستان و مصر و … جاهای دیگری که انقلاب کردند، ما حدود ۳۰۰ هزار شهید دادیم و نظامی قدرتمند داریم و پای نظام ایستادیم.

سلطانی تاکید کرد: ۹ دی به‌عنوان اربعین انقلاب هرکسی که دلش برای نظام و ولایت می‌تپد وارد صحنه شود.

وی اذعان داشت: ما مفتخر هستیم در نظامی زندگی می‌کنیم که رهبری آگاه و سیاستمدار دارد و روی همه خطوط خط بطلان می‌کشد و مردمی داریم که توانسته‌اند در برابر استکبار محکم بایستند.

سلطانی در ادامه با اشاره به اینکه کسانی که در فتنه دست داشتند و آلت‌دست غربی‌ها و منفاقان شدند در نظام جمهوری اسلامی و انقلاب نقش داشتند، اظهار کرد: در جنگ صفین حضرت علی(ع) با جنازه یکی از افرادی که مقابل او ایستاده بود و شمشیر زد صحبت می‌کردند و زمانی که از اصحابشان  گفت او کیست ایشان به اصحابشان فهماندند که بصیر باشید این همان کسی بود که تلاوت زیبایی داشت و تو می‌گفتی ای کاش یک مو در بدن این فرد بودم و امروز در مقابل علی(ع) شمشیر کشید.

تا زمانی که پرونده فتنه باز است باید از فتنه گفت

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان ابراز داشت: این سوابق و خدمت‌ها زمانی عاقبت به‌خیری می‌آورد که تحت ولایت ولی‌فقیه باشیم و تا زمانی که ولی‌فقیه می‌گویند پرونده فتنه باز است باید از فتنه گفت.

وی اذعان داشت: سردمداران فتنه کسانی بودند که امروز در برجام هم سر ما کلاه گذاشتند، باید به این باور رسید که آمریکایی‌ها هیچ‌گاه‌ قابل اعتماد نیستند و کسانی که بدشان می‌آید از فتنه سخن به میان آید باید در مواضع خود واکاوی کنند.

برچسب ها:
بصیرت فتنه فتنه 88 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان