در بیانیه انصار حزب‌الله رفسنجان به مناسبت 9 دی آمده است:

حماسه ۹ دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچید

  • شناسه خبر: 114498
حماسه ۹ دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچید

مردم ایران صبورانه اقدامات فتنه‌گران را همراه با سکوت و خیانت برخی خواص نظاره می‌کردند، بالاخره صبر مردم تمام شد و با حضور در حماسه ۹ دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

خانه » سیاسی » حماسه ۹ دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچید

به گزارش خانه خشتی ، به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی ۸۸ انصار حزب‌الله رفسنجان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

بی‌تردید نابودی جریان فتنه و کوبیدن آخرین میخ بر تابوت فتنه‌گران، یکی از مهم‌ترین وجوه این حضور ملت ولایتمدار بوده است.

در جریان فتنه، مردم ایران صبورانه وقایع و اقدامات دشمن و فتنه‌گران را همراه با سکوت و خیانت برخی خواص نظاره می‌کردند، بالاخره صبر مردم تمام شد و با حضور در حماسه ۹ دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

عده‌ای به دنبال تطهیر فتنه هستند، کسی که جزو سران فتنه بوده و انقلاب و نظام به دلیل یک‌سری ملاحظات او را مانند آن دو نفر دیگر چندان محصور نکرده و به او آزادی عمل داده است، امروز امر بر او اشتباه نشود که انقلاب یادش رفته، این آقا در فتنه چه نقشی ایفا کرده است.

زمانی که رهبری در نماز جمعه آن خطبه‌ها را بیان فرمودند چه کسی بود که نامه بدون سلام داد، حماسه دارای ویژگی‌های خاصی است و در حرکت‌های حماسی همیشه گروه قلیلی با توکل به خداوند جامعه را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند.

مسأله مهمی که بسیار حائز اهمیت است، مدیریت رهبر معظم انقلاب در جریان فتنه است، لذا با مروری بر فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون این فتنه مشخص می‌شود، اگر کشوری با چنین مشکلی مواجه شود و رهبری صحیحی نشود، سیلی مخرب ایجاد می‌شود که ویران‌کننده است، لذا تدابیر معظم له در این فتنه تعیین‌کننده بود.

در پایان بیانیه انصار حزب‌الله رفسنجان تصریح شده است: در حقیقت در این روز خداوند متعال تجدید حیات دوباره‌ای به نظام اسلامی عطا کرد که تمام نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی را به دست توانای ملت ایران نقش بر آب کرد، ما نباید از این نعمت الهی غافل شویم و ان‌شاءالله در هر سال این روز را که روز میثاق امت با ولایت است، جشن می‌گیریم.

برچسب ها:
9 دی حماسه طومار فتنه 88
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان