امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

خیانت و ظلم فتنه ۸۸ قابل اغماض و گذشت نیست

  • شناسه خبر: 114475
خیانت و ظلم فتنه ۸۸ قابل اغماض و گذشت نیست

امام جمعه رفسنجان گفت: فتنه ۸۸ خیانت و ظلمی بزرگ به نظام بود چنین ظلمی قابل اغماض و گذشت نیست و عقوبت آن از آنچه متوجه سران فتنه شد بیش از اینهاست.

خانه » سیاسی » خیانت و ظلم فتنه ۸۸ قابل اغماض و گذشت نیست

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان رفسنجان که پیش از ظهر امروز در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد با گرامیداشت حماسه نه دی ماه اظهار داشت: متون آموزشی در آموزش و پرورش و دانشگاهها و حتی حوزه های علمیه دارای اشکال است و انطور که باید نسبت به آگاهی نسل نو نسبت به تاریخ گذشته کشور و حتی آینده پرداخته نشده است.

وی افزود: حوادث سال ۸۸ در اثر همین نااگاهی بوجود امد و رهبر فرزانه انقلاب بسیار نصیحت کردند که همه به میدان آیند و کمک کنند تا آتش فتنه بخوابد و ایشان ریشه فتنه را از بیرون کشور می دانستند.

رمضانی پور با بیان اینکه فتنه ۸۸ خیانت و ظلمی بزرگ به نظام بود تصریح کرد: چنین ظلمی قابل اغماض و گذشت نیست و عقوبت آن از آنچه متوجه سران فتنه شد بیش از اینهاست.

وی خاطر نشان کرد: حصر برای بازداشتن افراد از فتنه است وگرنه عقوبتی بیش از این حرفهاست ، حتی در صدر اسلام هم پیامبر(ص) ملاحظه داشتند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به برگزاری گرامیداشت ۹ دیماه در این شهرستان بیان داشت: این مراسم از ساعت ۹ صبح در محل میدان ابراهیم برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان به اهمیت موضوع اقامه نماز اشاره کرد و گفت: اقمه نماز لوازم و توابعی دارد که باید به آن توجه شود.

رمضانی پور به تاثیرات فردی و اجتماعی نماز اشاره کرد و بیان داشت: در بحث نماز و اقامه این فریضه دینی باید اهتمام داشته باشیم تا بیشترین بهره برداری را از آن داشته باشیم.

برچسب ها:
فتنه فتنه 88
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان