امام جمعه رفسنجان:

بعد از سه سال و نیم به فکر حقوق شهروندی افتادید / خواص بی‌بصیرت پرچم دار فتنه ۸۸ شدند

  • شناسه خبر: 114397
بعد از سه سال و نیم به فکر حقوق شهروندی افتادید / خواص بی‌بصیرت پرچم دار فتنه ۸۸ شدند

امام جمعه رفسنجان گفت: این‌چنین چیزها نمایشی و کار تبلیغاتی است، آقای رئیس‌جمهور زمان زیادی گذشته و وعده‌های زیادی به مردم دادید بعد از سه سال و نیم به فکر حقوق شهروندی افتادید ؟

خانه » سیاسی » بعد از سه سال و نیم به فکر حقوق شهروندی افتادید / خواص بی‌بصیرت پرچم دار فتنه ۸۸ شدند

به گزارش خانه خشتی ، حجت‌الاسلام رمضانی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر رفسنجان با سفارش همگان بر رعایت تقوا اظهار داشت: ما نیازمند توشه سفر آخرت هستیم و تقوا بهترین توشه این سفر است.
وی تصریح کرد: آتشی که دولتمردان دوت غربی به کمک دولت‌های عربی در خاورمیانه به وجود آورده‌اند و دامن‌گیر کشورهای مسلمان شده یک روزی دامان خودشان را خواهد گرفت و این آتش زیر خاکستر نمی‌ماند.
رمضانی‌پور بیان داشت: این گروه‌هایی که برای خون‌آشامی درست کردند، به کشورهای خود غربی ورود خواهند کرد و مرتکب به جنایاتی می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد:در سالن سران کشور همایشی برگزار کردند، این‌چنین چیزها نمایشی و کار تبلیغاتی است، آقای رئیس‌جمهور زمان زیادی گذشته و وعده‌های زیادی به مردم دادید بعد از سه سال و نیم به فکر حقوق شهروندی افتادید ؟

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مردم در مشکلات و گرفتاری‌ها و بیکاری هستند و رنج می‌برند، دولت باید سیاست‌گذاری درست انجام می‌داد، آمار ۷۰۰ هزار شغل کجاست، رشد ۷.۴ درصد اقتصادی که اعلام می‌کنید کجاست؟
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: جیب مردم رشد اقتصادی را اعلام می‌کند نه بانک مرکزی، الان نه بنایی هست، نه کشاورزی و نه کار دیگری، عده زیادی مراجعه می‌کنند برای کار به دفتر ما و می‌گویند کاری نیست که انجام دهید.

وی با اشاره به اینکه برخی که انتقاد می‌کنند را متهم می‌کنند و برخی رسانه ها تنها بوق تبلیغاتی دولت شده‌اند ، افزود: واقعیت های جامعه را بیان کنید و از مردم و از اقشار ضعیف و بازاریان و زندگی مردم هم گزارش تهیه کنند.
رمضانی پور بیان داشت: رکود مطلق در جامعه ایجاد شده و نه زمینی خرید و فروش می‌شود نه ساخت و سازی وجود دارد،  اما قیمت مصالح ساختمانی بالا رفته است و نباید این آمارهای کذب فاحش اعلام شود و مردم را گول بزنند اما مردم بصیر هستند و می‌دانند که چه کسی حقیقت می‌گوید.
خطیب جمعه رفسنجان افزود: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی امروز با هم هم‌پیمان شدند و می‌خواهند برای اسلام یقه چاک دهند و باید مراقب بود.
رمضانی پور به فتنه ۸۸ و حماسه مردم در ۹ دی اشاره کرد کرد و ابراز داشت: این روز، سالروز حماسه مردم ایران در سال ۸۸ است که یکی از ایام‌الله است و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جامعه است و بیش از ۴۰ میلیون‌نفر در این روز به خیابان‌ها آمدند و هم فتنه و هم چشم فتنه را کور کردند.
رمضانی‌پور اذعان کرد: فتنه زیر خاکستر است و ممکن است هرآن سر برآورد.
وی اعلام کرد: ۹ دی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در میدان ابراهیم تجمعی خواهیم داشت و همه باید در این روز شرکت کنند.
امام جمعه رفسنجان بیان داشت: اصلی‌ترین کار سران فتنه در سال ۸۸ پس از گذشت سال‌ها این بود که  عناصر بدخواه با پرچمداری برخی خواص بی‌بصیرت جانی دوباره گرفتند و به خیابان ها آمدند و از ارتکاب هرنوع خباثت اجتناب نکردند.
وی افزود: فتنه با تدبیرو مدیریت عالی رهبر انقلاب و حماسه مردم در ۹ دی به پایان رسید اما بعضی دوست ندارند از فتنه و فتنه‌گران سخنی به میان آید، امروز انقلاب امام‌حسین(ع) در رگ‌های ملت ایران قرار دارد و عاشوراها برپا می‌شود.
وی ایجاد چالش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گناه بزرگ فتنه در سال ۸۸ دانست.
رمضانی پور با اشاره به ناامنی‌هایی که داخل شهر ایجاد می‌شود، خاطر نشان کرد: شهروندان اجازه ندهید فردی غریب به داخل خانه‌های خود بیاید و به هرکسی اعتماد نکنید.
وی بیان داشت: نیروی انتظامی با افرادی که نسبت به ناامنی شهر اقدام می‌کنند، برخورد جدی کند.
رمضانی پور خاطرنشان کرد: نور امید و نور خوف در وجود انسان باید به گونه‌ای باشد که تعادل و توازن در آن وجود داشته باشد و خوف و امید باید صادقانه باشد.امید کاذب هیچ ثمره‌ای ندارد و آثار سوء تربیتی در جامعه برجای خواهد گذاشت.
امام جمعه رفسنجان با تبریک میلاد مسیح(ع) افزود: رهبری فرمودند« اقتضای مقام مسیح به اعتراض به ظلم است»، لذا باید ظلم را از جامعه برداشت.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حقوق شهروندی ذولت همایش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان