نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد :

رویکرد جدید برای کمک به نیازمندان واقعی/ اشتغال مولد به خانواده های نیازمند

  • شناسه خبر: 114004
رویکرد جدید برای کمک به نیازمندان واقعی/ اشتغال مولد به خانواده های نیازمند

انارکی محمدی گفت :ما تصمیم داریم با رویکرد جدید که از حالت مددجو و مستمر بگیر به یک اشتغال مولد به خانواده های نیازمند کمک کنیم که در رفسنجان این موضوع پیگیری می شود .

خانه » اجتماعی » رویکرد جدید برای کمک به نیازمندان واقعی/ اشتغال مولد به خانواده های نیازمند

به گزارش خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی  در اولین همایش مهرریزان کوثر که عصر امروز در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار گردید اظهار داشت:خیرین از بزرگان و از چهره های ماندگار این نظام هستند .

رسیدن و کمک به محرومین از کمیته امداد ایده امام (ره) بوده است که قبل از انقلاب هم برای زندانیان سیاسی به دستور امام وجود داشته است.امروز می بینیم تعدادی مددجوی کمیته هستند وهزینه ها بالاست .

وی افزود :هنوز خانواده هایی هستند که مشکل دارند کمک خیریه ها کمک شایانی را در این قضیه می تواند بکند انکه مردمی شدن اقتصاد در سخن رهبر وجود دارد .مردم خودشان میتوانند بحث های اقتصادی را کمک و حل کنند .

انارکی محمدی بیان داشت :ما تصمیم داریم با رویکرد جدید که از حالت مددجو و مستمر بگیر به یک اشتغال مولد به خانواده های نیازمند کمک کنیم که در رفسنجان این موضوع پیگیری می شود .

وی افزود : بحث اشتغال مولد یکی از کارهای ماست به ویژه در انرژی های خورشیدی که در استان کرمان مناطق برای این اقدام جهت کمک به خانواده ها وجود دارد .که طوری شود که خانواده ها خودشان تولید کننده برق و فروشنده برق شوند و بتوانیم این اشتغال را احیا کنیم .

وی با بیان اینکه تمام مشکلات به اشتغال بر می گردد گفت :اگر بحث اشتغال حل شود مشکلات و اسیب های اجتماعی هم حل می شود .

برچسب ها:
احمد انارکی محمدی اشتغال تالار خیام دانشگاه ولی عصر کمیته امداد ایده امام (ره) نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی همایش مهرریزان کوثر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان