معاون فرهنگی اجتماعی استاندار کرمان مطرح کرد :

نگاه خیرین در بحث پیشگیری معطوف شود/تحکیم بنیان خانواده از اسیب های فراوان اجتماعی جلوگیری می کند

  • شناسه خبر: 114002
نگاه خیرین در بحث پیشگیری معطوف شود/تحکیم بنیان خانواده از اسیب های فراوان اجتماعی جلوگیری می کند

زهرا موسی پور گفت :تلاش کنیم نگاه خیرین در بحث پیشگیری معطوف شود .ما وقتی کمک می کنیم به زوجها ی جوان کمک در تحکیم بنیان خانواده ،و از اسیب های فراوان اجتماعی جلوگیری کردیم .

خانه » اجتماعی » نگاه خیرین در بحث پیشگیری معطوف شود/تحکیم بنیان خانواده از اسیب های فراوان اجتماعی جلوگیری می کند

به گزارش خانه خشتی ؛ زهرا موسی پور معاون فرهنگی اجتماعی استاندار کرمان در اولین همایش مهرریزان کوثر که عصر امروز در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار گردید اظهار داشت :خدمت به جامعه خدمت به خود ماست . خیرین بیش از انکه به جامعه خدمت کنند به اخرت خود کمک می کنند ما وقتی کار خیری انجام میدهیم بیش از همه ،خودمان از ان کار بهره می بریم .

وی افزود :موضوع خیرین و کارهای خوب موضوعی نیست که بخواهیم باری از دوش کسی برداریم البته خیرین در سالهای اخیر جلوتر از دولتها حرکت کرده اند براینکه مسائل اجتماعی را تشخیص داده اند و انها را مسئله خودشان دانستند .

وی بیان داشت :هر وقت مردم وارد کار شدند به دلیل اینکه خود مردم بودند دردهای جامعه بهتر تشخیص دادند ورود انها موفق بوده است .

زهرا موسی پور تصریح کرد :تلاش کنیم نگاه خیرین در بحث پیشگیری معطوف شود .ما وقتی کمک می کنیم به زوجها ی جوان کمک در تحکیم بنیان خانواده ،و از اسیب های فراوان اجتماعی جلوگیری کردیم .

وی با بیان اینکه در بخش معلولیت ها سالانه چقدر معلول در سراسر دنیا متولد می شود بیان داشت :از این معلولین در شهر ماست ایا بهتر نیست خیرین  ما در بخش پیشگیری از معلولیت ها وارد شوند؟ انهائیکه ضعیف تر هستند بیمارتر هستند .اینجاست اگر خیرین در حوزه سلامت به بحث پیشگیری از معلولیت ها وارد شوند یا در بحث اعتیاد و دیگر اسیب ها خیرین وارد شوند بهتر است .براینکه ما هر چقد بیمارستان بسازیم ولی در جهت پیشگیری تلاش نکنیم پاسخ گوی نیازهای جامعه نخواهیم بود .

موسی پور تصریح کرد :امروز وضعیت اعتیاد نابسامان است در بهترین حالت ما می توانیم به بهبودی و ترک افراد مبتلا کمک کنیم .در عرصه توانمندسازی افراد معتاد خیرین وارد شوند این کار بزرگی است . کارگاه هایی در سطح کشور ایجاد شده که شرط ورود به انجا افراد معتاد بهبود یافته است اگر بخواهیم به اجتماع کمک کنیم باید دست این افراد را گرفت .

وی افزود :اسیب ها را افراد معتاد به فرزندان ما منتقل می کنند ما در این مورد چه تدبیری داریم ؟در حوزه پیشگیری و طلاق چه فکری کرده ایم ؟بسیاری از کارگران ساختمانی ما مبتلا هستند ما باید در زمینه فرهنگ سازی بیشتر کار کنیم لذا خیرین با مجموعه های پیشگیری و اموزش و خدمات روانشناختی می تواند مفید باشد .

زهرا موسی پور با بیان اینکه هر اقدامی که برای سالم سازی جامعه انجام شود مفید است گفت :موسسه خیریه موثر یکی از مجموعه به نام استان است انشاا… کمک های مردمی به این خیریه در راستای گسترش موسسه مفید باشد.

برچسب ها:
تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) تحکیم بنیان خانواده خیرین زهرا موسی پور معاون فرهنگی اجتماعی استاندار کرمان معاون فرهنگی اجتماعی استاندار کرمان نگاه خیرین در بحث پیشگیری معطوف شود همایش مهرریزان کوثر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نگاه خیرین در بحث پیشگیری معطوف شود/تحکیم بنیان خانواده از اسیب های فراوان اجتماعی جلوگیری می کند – زهرا موسی پور مشیزی

    […] می 22, 2021/0 دیدگاه /در در رسانه ها, دسته‌بندی نشده /توسط admin منبع […]
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان