تصادف در رفسنجان ۴ کشته بر جای گذاشت

  • شناسه خبر: 11393
تصادف در رفسنجان ۴ کشته بر جای گذاشت

خانه خشتی:فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو، یک دستگاه پراید و همچنین برخورد موتورسیکلت با تابلوی کنار جاده در محورهای رفسنجان ۴ نفر جان خود را از دست دادند. خانه خشتی: سید محمد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در رفسنجان با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در فردوسیه […]

خانه » آخرین اخبار » تصادف در رفسنجان ۴ کشته بر جای گذاشت

خانه خشتی:فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو، یک دستگاه پراید و همچنین برخورد موتورسیکلت با تابلوی کنار جاده در محورهای رفسنجان ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

خانه خشتی:
سید محمد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در رفسنجان با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در فردوسیه نوق اظهار داشت: بر اثر این حادثه سرنشین این خودرو جان خود را از دست داد.

وی افزود: در پی گزارش یک فقره تصادف دیگر در پل مهدی‌آباد رفسنجان ماموران کلانتری ۱۲ بلافاصله به محل اعزام و مشخص شد یک دستگاه پژو پارس واژگون و تمام سرنشینان آن مجروح شدند.

رضایی خاطرنشان کرد: راننده این خودرو به علت شدت جراحات فوت و سرنشینان به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی رفسنجان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و غیرمجاز با تابلوی کنار جاده در کمربندی کرمان – رفسنجان خبر داد و بیان داشت: بر اثر این برخورد، دو سرنشین ۳۰ و ۲۶ ساله این موتورسیکلت جان خود را از دست دادند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان