پیام سردار نقدی به احمدی‌نژاد: جنبش عدم تعهد تمام همت خود را برای محو صهیونیزم و دفاع از فلسطین بکار گیرد

  • شناسه خبر: 11359
پیام سردار نقدی به احمدی‌نژاد: جنبش عدم تعهد تمام همت خود را برای محو صهیونیزم و دفاع از فلسطین بکار گیرد

خانه خشتی:رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به رییس شانزدهمین دوره جنبش عدم تعهد تاکید کرد: بسیجیان از جنبش عدم تعهد می‌خواهند تمام همت خود را برای محو صهیونیزم و دفاع از ملت فلسطین بکار گیرد. خانه خشتی به نقل از فارس،سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به محمود احمدی‌نژاد ریاست جمهور و […]

خانه » آخرین اخبار » پیام سردار نقدی به احمدی‌نژاد: جنبش عدم تعهد تمام همت خود را برای محو صهیونیزم و دفاع از فلسطین بکار گیرد

خانه خشتی:رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به رییس شانزدهمین دوره جنبش عدم تعهد تاکید کرد: بسیجیان از جنبش عدم تعهد می‌خواهند تمام همت خود را برای محو صهیونیزم و دفاع از ملت فلسطین بکار گیرد.

خانه خشتی به نقل از فارس،سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به محمود احمدی‌نژاد ریاست جمهور و رییس شانزدهمین دوره جنبش عدم تعهد پیامی را صادر کرد.

متن کامل این پیام در ذیل آمده است:

بسمه تعالی

برادر بزرگوار دکتر احمدی‌نژاد رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس جنبش عدم تعهد

سلامٌ علیکم

قل اللهم مالک الملک توتی الملک من تشاء و تنزع الملک ممن تشاء و تعز من تشاء و تذل من تشاء بیدک الخیر انک علی کل شی قدیر (آل عمران ۲۶)

افتخار دارم از سوی همه بسیجیان بویژه بسیجیان عزیزی که دوشادوش نیروهای نظامی و انتظامی با تلاش شبانه روزی در برقراری امنیت اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد خالصانه مشارکت کردند موفقیت جمهوری اسلامی ایران را در برگزاری موفق این نشست به امام المسلمین خامنه‌ای عزیز، جنابعالی و همه ملت که نقش بزرگی در برگزاری موفق آن داشتند تبریک عرض نمایم.

صف آرایی گسترده سران کشورها علی‌رغم تمام توطئه‌ها و فشارهای استکبار و شکسته شدن فضای رعب حاکم بر دیپلماسی جهانی، ناکامی تمام تلاش های آمریکا و صهیونیزم برای انزوای ایران، تصویب اسناد مهم و سرنوشت ساز با اجماع بی نظیر روی بیانیه تهران بیانگر موفقیت چشمگیر ایران در جلب اعتماد کشورهای جهان است احترام و ابراز احساسات بی نظیر و خارج از عرف دیپلماتیک سران کشورها نسبت به امام خامنه‌ای عزیز در بدو ورود و هنگام ترک اجلاس و تاکید آنان بر محورهای اصلی سخنان معظم له که میتوان آن را نقشه راه جنبش عدم تعهد نامید بخوبی نشان می‌دهد، اعتقاد و همدلی کشورها با آرمانها و ارزشهایی که انقلاب اسلامی پرچمدار آنست چیزی فراتر از روابط متعارف دیپلماتیک است و این فرصتی تاریخی برای همگرائی کشورها در مبارزه با استکبار و پیشبرد اهداف متعالی و آزادیخواهانه و انسانی جنبش است. شکر این نعمت الهی، بهره گیری حداکثری از این فرصت اسثتنایی است.

۱۵ سال پیش هم یکبار ریاست سازمان کنفرانس اسلامی به ایران سپرده شد و انتظار می‌رفت دولت با بهره گیری از آن فرصت، قدمهای بلندی برای پیشبرد آرمانها بویژه آزادی ملت فلسطین بردارد امّا متاسفانه دولت وقت کوچکترین اقدامی نکرد امّا از دولت شما که تفاوتهای اساسی با دولت فرصت سوز آن دوران دارد انتظار داریم با بکارگیری دیپلماسی بسیجی با استفاده حداکثری از فرصت رهبری کشورهای جنبش عدم تعهد خواسته ها و مطالبات ملت‌ها را که بعضی از آنها در زیر آمده است جامه عمل بپوشید.

۱ ـ بسیجیان از جنبش عدم تعهد می‌خواهند تمام همت خود را برای محو صهیونیزم و دفاع از ملت فلسطین بکارگیرد.

قطع کامل ارتباط اعضای جنبش با رژیم صهیونیستی و تصویب ریاست فلسطینی بر جنبش و تشکیل اجلاس ۲۰۱۸ سران جنبش عدم تعهد در بیت المقدس پایتخت فلسطینی حداقل اقدامی است که بتوان از جنبش انتظار داشت.

۲ ـ ما انتظار داریم جنبش عدم تعهد تمام قدرت خود را برای پایان دادن به یکه تازی رژیم آمریکا در معادلات بین المللی و تجاوز نظامی آمریکا علیه ملت‌ها بکارگیرد. جمع آوری پایگاههای نظامی آمریکا و انگلیس از تمامی سرزمینهای کشورهای عضو جنبش و مشروط شدن عضویت در این جنبش به نداشتن پایگاه نظامی آمریکا در خاک خود، حداقل انتظارات ما از این جنبش در زمان ریاست جمهوری اسلامی ایران است.

۳ ـ ما از جنابعالی تمام همت خود را برای حذف سلطه دلار بر معاملات اقتصادی بین المللی بکارگیرید و برنامه منطقی و اجرایی قابل تفاهم با کلیه کشورهای عضو را به جریان اندازید.

۴ ـ بسیجیان انتظار دارند در زمان ریاست ایران بر جنبش، مسأله خروج سازمان ملل از خاک آمریکا و استقرار آن در یک منطقه بیطرف لااقل به یک گفتمان غالب میان کشورهای عضو تبدیل شود.

۵ ـ از جنبش می‌خواهیم برای تغییر فوری نظام غیر عادلانه حاکم بر سازمانهای بین المللی، حذف حق وتو و تغییر ترکیب نظام تصمیم‌گیری برای امنیت بین المللی و انتقال این جایگاه از شورای به اصطلاح امنیت ملی به مرجعی که همه ملتها حق برابر در اعمال نظر خود را داشته باشند؛ یک برنامه عملی قابل تفاهم در سطح کشورهای عضو جنبش ارائه دهد و این برنامه را با فوریت به مرحله اجرا گذارد.

۶- مطالبه به حق همه ملت‌ها از جنبش غیرمتعهدها این است که حمایت جدی‌تری از بیداری اسلامی منطقه و جنبش نود و نه درصدی آزادیخواهان آمریکا و اروپا به‌عمل آورد و انتخابات آزاد در همه کشورهای عضو را تضمین کند.

۷ ـ ما انتظار داریم در دوره تصدی جنابعالی بر جنبش غیر متعهدها شاهد کاهش جدی منازعات محلی و منطقه‌ای و یکپارچه شدن توان کشورهای عضو برای مبارزه گسترده با ظلم و جور استکبار جهانی به سردمداران رژیم صهیونیستی باشیم.

این اجلاس نشان داد که برخلاف تفکرات سازشکارانه، می‌توان همزمان با ایستادگی شجاعانه در مقابل زورگویان عالم، اکثریت کشورها را با خود همراه کرد.

با تشکر از همه کشورهای جنبش عدم تعهد که با حضور فعال در اجلاس تهران، عزم خود را بر مخالفت با نظام ظالمانه بین المللی و استکبار آمریکا نشان دادند و تشکر از ملت هوشیار ایران که با حمایت همه جانبه از دولت، شرایطی بسیار مطبوع را برای برگزاری این اجلاس فراهم آوردند؛ بار دیگر این پیروزی بزرگ را که بدون شک مرهون هدایت‌های داهیانه ولایت و ایثار و جانفشانی امام راحل و شهیدان بزرگوار و عنایت خدای متعال به ملت ایران بود به جنابعالی و همه دولتمردان عزیز که تلاشهای زیادی را برای دستیابی به این موفقیت بزرگ در عرصه بین المللی مبذول داشتند تبریک عرض می‌کنم و از خدای متعال می‌خواهم که توفیق شما را در پیشبرد اهداف و آرمانهای متعال نظام ولایت روزافزون نماید و روح امام راحل و شهیدان را که پایه های اصلی دستیابی به موفقیت هاست مشمول عنایات خاص خود نماید.

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان