حجت الاسلام هاشمیان در مراسم معارفه معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان مطرح کرد :

باید در کارهایمان اخلاق مداری را پیشه کنیم

  • شناسه خبر: 113474
باید در کارهایمان اخلاق مداری را پیشه کنیم

حجت الاسلام هاشمیان گفت: آنچه در منیات ما می گذرد باید همان اخلاق مداری باشد که در کارهایمان باید انجام دهیم ونقش مردم باید برایمان مهم باشد و هر خدمتی از هر گروه و جناحی بر می آید در خدمت باشیم.

خانه » آخرین اخبار » باید در کارهایمان اخلاق مداری را پیشه کنیم

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام شیخ علی هاشمیان فرزند امام جمعه فقید شهرستان رفسنجان در مراسم معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان  با اشاره به اینکه مبحث ولایت بحث مهمی در احکام شرعی ماست اظهار داشت : اساس ولایت براساس محبت ، عشق و دوستی است .

وی افزود :زیباترین رابطه بین خالق و مخلوق ولایت است، اینقدر خداوند بندگانش را دوست دارد و به انها عشق می ورزد که اگر ما ها در جایگاه هایی هستیم فرصتی شده به این مردم خدمت کنیم اگر کوتاهی در این امر بکنیم قطعا مواخذه خواهیم شد و خداوند پاسخ ناپسند ما را در مقابل مردم میدهد .

وی با بیان اینکه کسانی که در این نظام مسئولیت دارند مسئولیت سنگینی بر عهده دارند گفت :باید در این امر تلاش کنند بشریت را دوست داشته باشند و بر اساس دوستی و محبت با انها رفتار کنند .

شیخ علی هاشمیان افزود :نبی اکرم (ص)در مقابل تمام تندخوی ها محبت و عشق را ابراز می کند، عبادت امیرالمومنین به خاطر نماز نبود بلکه صبری بودی که در مقابل تهمتها و افترا ها داشت وخدمت کرد .قطعا شما که در این نظام در جایگاه مسئولیت قرار دارید قطعا مورد توهین ها و تهمت ها قرار میگیرید باید در مقابل این تهمتها و ناملایمات صعه صدر داشته باشید .

وی از زحمات همه مسئولین علی الخصوص دکتر ارسلان معاون سابق سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان تشکر و قدردانی کرد و گفت : آنچه در منیات ما می گذرد باید همان اخلاق مداری باشد که در کارهایمان باید انجام دهیم ونقش مردم باید برایمان مهم باشد و هر خدمتی از هر گروه و جناحی بر می اید در خدمت باشیم وبا کمک و همیاری بتوانیم کارها را انجام دهیم .

برچسب ها:
اخلاق مداری شیخ علی هاشمیان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان