پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

بزرگداشت پرحاشیه ۱۶ آذر در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان؛ از رسم کاریکاتور رئیس دانشگاه و ترک مراسم تا نقش آفرینی ترامپ و اخمدی نژاد در تالار خیام

جشن بزرگداشت رو دانشجو در دانشگاه ولیعصر(عج)

به گزارش خانه خشتی ، مراسم گرامیداشت روز دانشجو شب گذشته به همت بسیج دانشجویی و تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان و با حضور باشکوه دانشجویان در تالار خیام این دانشگاه برگزار شد.

جشن بزرگداشت رو دانشجو در دانشگاه ولیعصر(عج)

این محفل با حاشیه های فراوانی برگزار شد اما شب خاطره انگیزی را برای دانشجویان دانشگاه ولیعصر رقم زد.

دکتر دهقان رئیس دانشگاه در آغاز مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک روز دانشجو به دانشجویان بر موضوع آزادی بیان تاکید کرد.

جشن بزرگداشت رو دانشجو در دانشگاه ولیعصر(عج)

در ادامه حجت الاسلام سید حمید روحانی که سخنران ویژه این مراسم بود، برای ایراد سخنرانی پشت تریبون رفت و سخنان خود را با با این جملات آغاز کرد: برای این هفته چند سخنرانی من لغو شده و هر رئیس دانشگاهی که من آنجا سخنرانی کردم را اخراج کردند امیدواریم شما(رئیس دانشگاه ولیعصر(عج)) اخراج نشوید، آیا آزادی فقط برای کسانی است که زبان آمریکا در دهانشان است؟

سخنان صریح روحانی راجع به عملکرد ضعیف دولت موجب شد تا دکتر دهقان ریاست دانشگاه و فصیحی هرندی مسئول فرهنگی جلسه را ترک کنند.

جشن بزرگداشت رو دانشجو در دانشگاه ولیعصر(عج)

صفریان مسئول تشکل های سیاسی دانشگاه نیز در اعتراض به سخنان روحانی با سر دادن الفاظی رکیک به شخصیت وی توهین کرد و جمع انگشت شمار از دانشجویان طرفدار دولت نیز شروع به سرو صدا کردند که با حضور حراست دانشگاه این آشوب فرونشست.

همه این اتفاقات در حالی رخ داد که عموم دانشجویان با این اقدامات همراهی نکردند بلکه جملات حجت الاسلام روحانی را تشویق می کردند.

جشن بزرگداشت رو دانشجو در دانشگاه ولیعصر(عج)

در آغاز این مراسم از دانشجویات علاقمند خواسته شد تا با حضور در جایگاه، کاریکاتور رئیس دانشگاه را ترسیم نمایند که در پایان کاریکاتورهای خود را به نمایش گذاشتند.

جشن بزرگداشت رو دانشجو در دانشگاه ولیعصر(عج)-کاریکاتور رئیس دانشگاه

یکی دیگر از حاشیه های این جلسه جوایزی اهدایی به شرکت کنندگان در مسابقه بود که به خانم ها عروسک و به آقایان پیژامه اهدا شد که با خنده حاضرین همراه بود.

جشن بزرگداشت رو دانشجو در دانشگاه ولیعصر(عج)-اهدای جوایز

نمایش پلی آف با حضور شخصیت های پرامپ و اخمدی نژاد با موضوع مذاکرات هسته ای نیز یکی دیگر از برنامه ای این مراسم بود.

اعضای گروه صدای دانشگاه نیز در بخشی از مراسم گرامیداشت روز دانشجو به اجرای برنامه پرداختند.

گزارش تصویری کامل این مراسم اینجا ببیند.

خروج از نسخه موبایل