نماینده مردم مشهد در مجلس در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد:

آمدن علی مطهری به مشهد فتنه بود / می خواست ذهن مردم را از فساد ۸ هزار میلیاردی منحرف کند

  • شناسه خبر: 113059
آمدن علی مطهری به مشهد فتنه بود / می خواست ذهن مردم را از فساد ۸ هزار میلیاردی منحرف کند

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: علی مطهری میخواست ذهن مردم را از فساد ۸ هزار میلیارد تومانی به جای دیگر منحرف کند و امروز مطهری طعمه قربانیهای معاند و ضد انقلاب قرار گرفته است .

خانه » سیاسی » آمدن علی مطهری به مشهد فتنه بود / می خواست ذهن مردم را از فساد ۸ هزار میلیاردی منحرف کند

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی اظهار داشت :بنده از سن نوجوانی تا کنون در تمام فراز و نشیب های انقلاب حضور داشتم حتی قبل از انقلاب در سن ۸ سالگی در قیام ۱۵ خرداد ۴۲حضرت امام (ره) هم شرکت داشتم تا الان که سنم به ۶۰ سالگی رسیده انچه را که با مشاهدات عینی و با حس و باور به ان رسیدم این است که همه فضیلتهای انسانی و الهی در این موضوع خلاصه می شود که انسانها بدون داشتن رهبران صالح به هیچ یک از اهدافشان دسترسی پیدا نخواهند کرد .

وی افزود :رهبر صالح در پی  تشکیل حکومت صالحین است، حکومت صالحین در پی پیاده کردن سیاستها و معارف دین و ارزشهای دینی است در نتیجه به این موضوع می رسیم که تا بشر یک حکومت واحد جهانی و الهی نداشته باشد از این مصیبتها نجات پیدا نمی کند .

کریمی قدوسی تصریح کرد :این مسائل در سیاست خلاصه می شود و در مقابل سیاست شیاطین وجود دارد و این سیاست هم با تمام وجود تلاش می کند که قدرت را در زمین از آن خود کند .

وی بیان داشت :اگر ما شهید داریم ،کربلا داریم ،فتنه و قتل عام و شهادت و اسارت داریم همه به خاطر این است که یک حاکمیتی مبتنی بر فضیلیتهای الهی و انسانی در جهان به وجود بیاید .

وی افزود :اگر گریه و خوشحالی می کنیم اگر مدح می کنیم به اینجا ختم می شود که باید صالحان وارث زمین باشند و این همان سیاستی است که دشمن می خواهد ما را ازان دور کند .

کریمی قدوسی در ادامه تصریح کرد :به همین منظور می گویند وارد سیاست نشوید  سیاست بد است ،دشمن با فتنه و دشمنی بر دنیا حکومت می کنند در حالیکه صالحانی مثل امام (ره) می ایند می گویند شما برید گوشه حوزه ها بشینید رساله بنویسید .

وی با بیان اینکه روح مسائل سیاسی در عاشوراست خاطر نشان کرد: اوج بصیرت در یادواره های شهداست ، حرفهای سیاسی را باید در این مجالس زد ، فکر غلطی است ،اندیشه از اسلام نیست که در این مجالس ذکر مسائل سیاسی نشود .

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد : آمدن مطهری بر اساس نقشه پیش فرض شده فتنه و نفاق طراحی شده است و اینکه در روز اربعین شهدا در مشهد ایجاد تنش می کنند چون می دانند در روز اربعین مذهبیون واکنش نشان میدهند و با این عمل در کشور سرو صدا ایجاد کنند و از این طریق دوقطبی در جامه به وجود بیاورند .

وی بیان داشت :برای فرار از پاسخگویی به نیازها و معیشت مردم دائما ذهنها را به مسائل دیگر منحرف می کنند ، اقای روحانی پیشنهاد می دهد به اقای اشنا و میگوید به سیستم رسانه ای خود بگو اگر فساد ۸ هزار میلیارد صندوق ذخیره به این دولت بچسبد همتان را برکنار می کنم مگر اینکه اتفاقی بیفته که همه ذهنها به جای دیگر برود .

وی خاطر نشان کرد :اقای مطهری میخواست ذهن مردم را از فساد ۸ هزار میلیارد تومانی به جای دیگر منحرف کند و امروز مطهری طعمه قربانیهای معاند و ضد انقلاب قرار گرفته است .

برچسب ها:
علی مطهری فتنه فساد 8 میلیاردی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مهدی

    خدایا بزرگیت را شکر ما را از شر دوگانگی های آخر الزمانی نجات بده این آقای محترم و امثال ایشان که ادعای دین و دینداری دارند چقدر راحت بدون ارائه سند نام افراد را بر زبان می آورند و محکوم می کنند شما را به خدا به دین و اعتقادات مردم رحم نمایید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان